ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 دي 1389     |     کد : 14287

آذربايجان شرقي مقصد جديد گردشگران سلامت

رئيس كميته گردشگري سلامت آذربايجان شرقي گفت: با توجه به توسعه خدمات گردشگري و امكانات درماني، استان به مقصد مهمي براي گردشگران حوزه سلامت تبديل شده است.

رئيس كميته گردشگري سلامت آذربايجان شرقي گفت: با توجه به توسعه خدمات گردشگري و امكانات درماني، استان به مقصد مهمي براي گردشگران حوزه سلامت تبديل شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در خصوص حضور گردشگران سلامت اظهار داشت: با توجه به افزايش اطلاع رساني در زمينه‌هاي مرتبط با امكانات درماني و گردشگري استان، شاهد رشد حضور گردشگران درماني كه بيشتر از اتباع خارجي هستند، بوده‌ايم.
به گفته وي حجم مراجعات و حضور گردشگران سلامت با توجه به ايجاد برخي امكانات ويژه و توجه و برخوردهاي مناسب با اين گردشگران رشد خوبي داشته است و اقدامات براي معرفي بيشتر خدمات و توانمندي‌هاي اين مركز درماني ادامه دارد.
رئيس كميته گردشگري سلامت استان آذربايجان شرقي افزود: با توجه به همين اهميت، كنفرانس توانمندي‌هاي استان‌هاي شمال‌غرب كشور در گردشگري سلامت در دو بخش علمي و ارائه مقاله و همچنين نمايشگاه توانمندي‌هاي اين حوزه با مشاركت سازمان‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان‌هاي آذربايجان‌شرقي، آذربايجان‌غربي، اردبيل، زنجان و كردستان، دانشگاه علوم پزشكي اين استان‌ها و منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس، خرداد ماه سال 1390 در تبريز برگزار مي‌شود.
دبير كار گروه ميراث فرهنگي و گردشگري استان گفت: در بخش علمي اين كنفرانس، موضوعاتي مانند ظرفيت‌هاي موجود و قابل توسعه درماني شمال‌غرب كشور شامل مراكز درماني، بيمارستان‌ها، كلنيك‌هاي دندان پزشكي، تجهيزات پزشكي، طب مكمل، گياهان دارويي، چشمه‌هاي آب گرم و مواردي از اين دست، جاذبه‌هاي گردشگري و هتل‌ها، تورگردانان و آژانس‌ها و حمل و نقل‌هاي هوايي و دريايي و زميني، طرح‌ها پروژه‌هاي شهرك سلامت و دهكده توريستي و اقامتي، مناطق نمونه گردشگري، مناطق آزاد، مناطق ويژه، بازاريابي و بازارسازي و تجارت الكترونيك گردشگري سلامت، بحث و تبادل نظر در خصوص امنيت گردشگران در كشورمان در سطوح مختلف فرهنگي و اجتماعي به عنوان مزيتي مهم در بين كشورهاي منطقه و همچنين تبيين نيازها و انتظارات و ديدگاه‌هاي سازمان‌ها و كشورهاي ارجاع كننده بيمار توسط صاحب‌نظران و فعالان اين عرصه مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.
كنفرانس توانمندي‌هاي استان‌هاي شمال‌غرب كشور در گردشگري سلامت در دو بخش علمي و ارائه مقاله و همچنين نمايشگاه توانمندي‌ها خرداد ماه سال 1390 در تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode