ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 دي 1389     |     کد : 14192

50 درصد تخفيف براي عضويت در كتابخانه‌هاي آذربايجان شرقي

در دومين جلسه ستاد دهه فجر اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان شرقي مقرر شد عضويت در كتابخانه‌هاي استان به مناسبت دهه فجر با 50 درصد تخفيف همراه باشد.

در دومين جلسه ستاد دهه فجر اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان شرقي مقرر شد عضويت در كتابخانه‌هاي استان به مناسبت دهه فجر با 50 درصد تخفيف همراه باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از اروابط عمومي داره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان آذربايجان شرقي، با نزديك شدن سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران فعاليت‌هاي مربوط به اين ايام در همه ستادها و نهادها سرعت و انسجام بيشتري پيدا كرده است و در اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان نيز اين ستاد دومين جلسه خود را تشكيل داد كه مصوباتي را به همراه داشت.
حسن خدايي مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان آذربايجان شرقي در اين جلسه اظهار داشت: حفظ، تداوم، گسترش و صدور ارزش‌هاي والاي انقلاب اسلامي ايران وظيفه‌اي همگاني است.
وي با اشاره به تشكيل اداره كل امور فرهگي در نهاد اظهار اميدواري كرد تا با تخصصي‌تر شدن امور فرهنگي در نهاد شاهد برنامه‌هاي گسترده‌تر و با برنامه‌ريزي دقيق‌تري در نهاد باشيم.
خدايي در ادامه بر لزوم همكاري با ستاد دهه فجر استان از سوي همه همكاران تأكيد كرد.
وي با اشاره به تقارن روزهاي نخست دهه فجر با ايام پايان ماه صفر، رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و نيز شهادت امام رضا (ع) بر رعايت حرمت اين ايام و دقت در طراحي مراسم ويژه دهه فجر از طرف همكاران تأكيد كرد.
در اين جلسه مقرر شد نمايشگاه‌هاي كتاب با محوريت انقلاب اسلامي ايران و نيز آموزه‌هايي از نهضت امام حسين (ع) و ائمه اطهار در تمام كتابخانه‌هاي عمومي استان برپا شود.
خدايي از ديگر برنامه‌هاي اين اداره كل در سطح كتابخانه‌هاي استان در ايام الله دهه فجر برگزاري به مسابقات كتابخواني و نويسندگي، جلسات نقد و بررسي كتاب‌هاي مفيد در حوزه انقلاب اسلامي ايران، بازديد اقشار مختلف از كتابخانه‌ها و انعكاس عمومي عملكرد كتابخانه‌ها از طريق رسانه‌هاي جمعي، مطبوعات و خبرگزاري‌ها اشاره كرد.
وي گفت: همچنين عضويت در تمام كتابخانه‌هاي عمومي استان نيم‌بها بوده و 50 مابقي حق عضويت از طرف اين اداره كل تأمين مي‌شود.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان در ادامه بر شركت منسجم همه همكاران در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن تأكيد كرد.


نوشته شده در   دوشنبه 27 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode