ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 دي 1389     |     کد : 14184

اميري: پيش از اينكه كاهن معبد آمون شوم، حاكم كوفه شدم

بازيگر نقش «عامر بن مسعود» گفت: حضورم در سريال «مختارنامه» به چند سال قبل و پيش از بازي در مجموعه «يوسف پيامبر(ع)» برمي‌گردد.

خبرگزاري فارس: بازيگر نقش «عامر بن مسعود» گفت: حضورم در سريال «مختارنامه» به چند سال قبل و پيش از بازي در مجموعه «يوسف پيامبر(ع)» برمي‌گردد.

عباس اميري كه نقش عامر بن مسعود را در مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» به كارگرداني «داوود ميرباقري» ايفا مي‌كند، در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: كار با آقاي ميرباقري لذت‌بخش است و براي من افتخاري است تا در كارهاي خوب ايشان حضور داشته باشم.
وي ادامه داد: نقش «عامر بن مسعود» پيشنهاد آقاي ميرباقري به من بود كه پذيرفتم و براي ايجاد شناخت كافي از اين شخصيت، صحبت‌هايي با آقاي ميرباقري داشتم و با كمك او به آگاهي لازم رسيديم.
اميري درباره استقلال بازيگران در ارائه ديالوگ‌ها نيز اظهارداشت: «مختارنامه» ديالوگ‌هاي بسيار خوبي دارد. اصولا در كارهاي تاريخي، براي نگارش ديالوگ‌ها تحقيقات بسياري انجام مي‌شود و نظرات صاحب‌نظران در آنها اعمال شده و ما كاملا مطابق نظر آقاي ميرباقري كار كرديم.
او كه پيش از اين بازي در نقش كاهن معبد آمون در سريال يوسف پيامبر(ع) را در كارنامه خود دارد، درباره ديالوگ‌هاي سريال كه تلفيقي از ادبيات كتابي و ادبيات عامي است، تصريح كرد: پيرامون چنين مساله‌اي، خود آقاي ميرباقري نظرات جامع‌تري نسبت به مساله دارد و خودش صاحب‌نظر است، حتما او صلاح ديده كه ديالوگ‌هااين طور باشد.
وي با بيان اينكه من در دو قسمت سريال «مختارنامه» حضور داشتم كه يك قسمت آن باقي مانده است، عنوان داشت: ابتدا يك نقش ديگر پيشنهاد شده بود كه با نظر آقاي ميرباقري عوض شد. اين كار خيلي قديمي است و پيش از سريال يوسف پيامبر در آن بازي كرده‌ام. مدت زيادي گذشته بود و جزيات كارم يادم رفته بود كه با ديدن قسمت هفته جاري خاطراتش برايم زنده شد.
اميري همچنين در پاسخ به اين سوال كه بازيگران معروف و چهره علاقه دارند در نقش‌هاي طولاني ديده شوند، چرا «مختارنامه» فاقد اين ويژگي است و جمع كثيري از بازيگران شاخص سينما و تلويزيون در آن حضور يافته‌اند؟ گفت: «مختارنامه» اثر بسيار خوبي است و همه كارهاي آقاي ميرباقري خوب هستند، بازيگران خوبي نيز در آن حضور دارند.نقش‌هاي كوتاه كليدي هستند و ديده مي‌شوند و واقعا نقش هستند. آقاي ميرباقري نيز بر اين امر اصرار دارند و در نتيجه كار موفق مي‌شود. خلاف بقيه كارها كه براي نقش‌هاي كوتاه از بازيگران معمولي استفاده مي‌كنند كه ضربه بزرگي به كار مي‌زند، اما آقاي ميرباقري هيچ وقت از اين اشتباه‌ها نمي‌كند.
وي درباره ترجيحش براي حضور در آثار تاريخي يا اجتماعي گفت: من فعلا بعد از حضور در كلاه پهلوي و حضور در يك تله فيلم، به دليل نامساعدي حالم در حال استراحت هستم ولي انتخاب نقش‌هايم بستگي به نوع كار دارد، كارهاي خوب تاريخي را مي‌پذيرم اما به دليل بالا رفتن سن و سختي حضور در آثار تاريخي، اخيرا كمي به سمت آثار اجتماعي متمايل شده‌ام.



نوشته شده در   دوشنبه 27 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode