ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 دي 1389     |     کد : 14162

اجرای طرح تفسیر همراه به همت ائمه جماعت مساجد آذربایجان شرقی

طرح تفسیر همراه و تفسیر روزانه قرآن در حال حاضر در 400 مسجد آذربایجان شرقی اجرا می شود.

طرح تفسیر همراه و تفسیر روزانه قرآن در حال حاضر در 400 مسجد آذربایجان شرقی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از محوریت برنامه های قرآنی در ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: در چند ماه گذشته 133هزار جلد قرآن برای طرح تلاوت نور به این مساجد اهدا شده است و در آذربایجان شرقی نیز 650 مسجد مجری این طرح هستند.

وی افزود: در حال حاضر 350 خانه نور در کشور فعالیت دارند که فعالیت های تخصصی قرآن از جمله فعالیت های تفسیری و آموزشی را ارایه می کنند.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به فعالیت های قرآنی در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری، گفت: علاوه بر کانون های تخصصی قرآن در سطح کشور 25 هزار مسجد نیز مجری طرح تلاوت نور هستند.

طاهریان با اشاره به نقش روحانیان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، عنوان کرد: روحانیان دارای نقشی محوری در کانون ها هستند و امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تاکید داشته اند.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری طرح تفسیر همراه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: طرح تفسیر همراه و تفسیر روزانه قرآن در حال حاضر در 400 مسجد آذربایجان شرقی اجرا می شود.

وی تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را بر اساس استقبال جوانان و مردم دانست و گفت: در حال حاضر کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از یک و نیم میلیون نفر مخاطب دارد و در ایام فراغت تابستان این مخاطبان تا دو میلیون نفر نیز می رسد.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، توانمند سازی کانون های مساجدی و واگذاری فعالیت ها به کانون ها را از اهداف این طرح برشمرد.


نوشته شده در   يکشنبه 26 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode