ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 دي 1389     |     کد : 14113

سكوي پرتاب مايكروسافت براي موفقيت در عرصه جهاني

جين فيليپ كورتويز كه مديريت بخش بين‌المللي شركت مايكروسافت را برعهده دارد از جمله افرادي است كه نام او در رتبه ششم فهرست 100 فرد تاثير‌گذار در حوزه فناوري اطلاعات به ثبت رسيده است او كه از مديران ارشد مايكروسافت است.

جام جم آنلاين: جين فيليپ كورتويز كه مديريت بخش بين‌المللي شركت مايكروسافت را برعهده دارد از جمله افرادي است كه نام او در رتبه ششم فهرست 100 فرد تاثير‌گذار در حوزه فناوري اطلاعات به ثبت رسيده است او كه از مديران ارشد مايكروسافت است.

رسيدگي به امور مالي، بازرگاني و بازاريابي و همچنين ارائه خدمات در بخش بين‌المللي مايكروسافت را در بيش از 240 كشور در خارج از ايالات متحده آمريكا و كانادا برعهده دارد.

او از سال 2000 ميلادي به عنوان مدير مايكروسافت در اروپا، آفريقا و خاورميانه فعاليت خود را در بخش بين‌المللي در اين شركت آغاز كرد و از سال 2003 به عنوان مدير ارشد و جانشين مديرعامل مايكروسافت منصوب شد و پس از موفقيت‌هاي چشمگير و قابل توجهي كه در 5 سال از آغاز فعاليت خود در بخش بين‌المللي اين شركت به دست آورد مديريت بخش بين‌المللي مايكروسافت را عهده‌دار شد.

مديريت موفق او در امور كشورهاي اروپايي، آسيايي و آفريقايي نشان‌دهنده تعهد مايكروسافت در ارائه خدمات به مشتريان اين شركت است.

بسياري از كارشناسان بر اين باورند كه سياست‌هاي مديريتي كورتويز نقش بسيار مهمي در گسترش كاربرد تكنولوژي در امور اقتصادي و توسعه اجتماعي كشورها و همچنين ايجاد زمينه‌اي مناسب براي دستيابي به فناوري اطلاعات، افزايش امنيت كاربران در دنياي اينترنت و ايجاد فرصت‌هاي شغلي و آموزشي براي بسياري از افراد در گوشه و كنار دنيا داشته است.

بي‌شك او از جمله تاثيرگذارترين افراد در حوزه فناوري اطلاعات است چراكه راهبردهاي مديريتي او در ارائه خدمات به مشتريان مايكروسافت در كشورهاي اروپايي و آسيايي و آفريقايي و افزايش ميزان رضايت‌مندي اين افراد از خدمات مايكروسافت نقش بسيار مهمي داشته است.

او كه اكنون بيش از 21 سال در شركت مايكروسافت مشغول به كار است، پيش از پيوستن به مايكروسافت كه از آن به عنوان غول نرم‌افزاري دنيا نام برده مي‌شود مديريت بخش توليد يك شركت نرم‌افزاري فرانسوي را برعهده داشت. جالب است بدانيد كه كورتويز سال گذشته به عنوان يكي از خلاق‌ترين افراد در حوزه مديريت فناوري اطلاعات انتخاب شد.

او پس از فارغ‌التحصيل شدن از دانشگاه همواره در تلاش بود كه در مسير متفاوتي قدم گذارد كه در اين مسير نوآوري، خلاقيت و سختكوشي تنها ويژگي‌هاي او براي رسيدن به موفقيت باشد و در سال دوم دانشگاه وقتي او توانست با همكاري دوستش يك نرم‌افزار محاسباتي را طراحي كند راه را براي دستيابي به موفقيت در زندگي هموار كرد.

او همواره در تلاش است تا بتواند با اختراع، نوآوري و هر تلاش ديگري براي خدمت به مردم موفقيت را از آن خود سازد و همين ويژگي‌ است كه او را از ديگر مديران موفق در اين عرصه متمايز مي‌سازد.


نوشته شده در   شنبه 25 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode