ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 دي 1389     |     کد : 14111

دور برگشت تمام تيم‌ها را شكست خواهيم داد

دروازه‌بان تيم ماشين‌سازي دبيري تبريز گفت: دور برگشت تمام تيم‌ها را شكست خواهيم داد.

دروازه‌بان تيم ماشين‌سازي دبيري تبريز گفت: دور برگشت تمام تيم‌ها را شكست خواهيم داد.

هادي زرين‌ساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: تيم ماشين‌سازي با آمدن زوران اسميليسكي متحول شده و اين تيم در دور برگشت مسابقات ليگ دسته يك ايران جام آزادگان تمام حريفان خود را شكست خواهد داد.
دروازه‌بان تيم ماشين‌سازي خاطرنشان كرد: تيم ماشين‌‌سازي تحت رهبري زوران بايد در هر چهار بازي خود پيروزي مي‌شد اما دريافت گل در ثانيه‌هاي پاياني مقابل مقاومت شيراز و تربيت يزد اين تيم را از كسب تمام امتيازات دو بازي فوق محروم ساخت اما دور برگشت نتايج ماشين‌سازي همانند نحوه بازي اين تيم تحول مثبتي را پيش رو خواهد داشت.
زرين‌ساعد، با اشاره به بازي خوب ماشين‌سازي با تربيت يزد افزود: در اين بازي كه در يزد برگزار مي‌شد تيم ماشين‌سازي دو بار از تيم ميزبان خود پيش افتاد اما در نهايت به تساوي دو بر دو و تقسيم امتيازات رضايت داد.
وي گفت: گل دوم تربيت يزد در دقيقه 96 به ثمر رسيد و به نظر من زمان تلف شده از سوي داور بيشتر از آنچه بود اعلام شد و در نهايت در ثانيه‌هاي پاياني تيم ماشين‌سازي گل تساوي را دريافت كرد ضمن اينكه گل خورده ماشين‌سازي بر اثر برخورد توپ با مدافع ما و تغيير جهت آن شكل گرفت.
زرين‌ساعد تصريح كرد: در دقيقه 70 انگشت دست من دچار مصدوميت شده و زمان‌هاي باقيمانده بازي را با يك دست دورازه‌باني كردم.
دروازه‌بان تيم ماشي‌ سازي متولد 1358 تهران بوده و سابقه بازي در تيم‌هاي عقاب تهران، برق تهران و تراكتور‌سازي تبريز را دارد.
زرين‌ساعد فصل گذشته به تيم تراكتورسازي پيوست اما هيچ‌گاه در تركيب اين تيم قرار نگرفت و امسال از تراكتورسازي به ديگر تيم مطرح فوتبال تبريز يعني ماشين‌سازي پيوست.
وي در فصل جاري يكي از بازيكنان خوب ماشين‌سازي محسوب شده و مهره مطمئني در درون دروازه اين تيم به شمار مي‌رود.
دروازه‌بان ماشين‌سازي در جام حذفي مقابل نساجي قائم‌شهر با مهار سه ضربه پنالتي ركورد جالبي از خود به جاي گذاشته و از اركان موثر تيمش در حذف اين تيم شمالي بود.
تيم ماشين‌سازي تبريز در پايان نيم فصل ليگ دسته يك ايران با دو برد، هفت تساوي ، چهار شكست و 13 امتياز در رده سيزدهم جدول قرار دارد.
زوران اسميليسكي مربي مقدونيه‌اي تيم ماشين‌سازي از هفته نهم مسئوليت اين تيم را تقبل كرده و يك پيروزي و سه تساوي حاصل كار وي در اين تيم است.
مسابقات ليگ دسته اول ايران به مدت دو هفته تعطيل شده و در هفته اول دور برگشت تيم ماشين‌سازي تبريز ميزبان تيم اتكاي گلستان است.
بازي رفت دو تيم در گرگان با تساوي يك بر يك به اتمام رسيده بود. 


نوشته شده در   شنبه 25 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode