جام جم آنلاين: توليد شورولت كامارو 2011 از ژانويه 2011 آغاز شده و اولين نمايش آن در نمايشگاهها از فوريه 2011 با ساختار اسكلتي ارتقاء يافته بهمنظور كاهش لرزش فرمان اتومبيل و كوتاهتر شدن شيشه جلو، پوشش اكوستيك و نرم سقف كروكي و تودوزي با تزيينات شبيه مدل كوپه به معرض ديد علاقهمندان گذاشته خواهد شد.
شورولت كامارو جديد به منظور ارائه مدلي سازگار با خصوصيات كروكي طراحي شده است. همچنين چهار ستون جهت تقويت ماشين در زير كاپوت، تقويت سيستم انتقال نيرومحركه موتور، بستهاي V شكل عقب و جلو زير بدنه همه و همه بهمنظور طراحي ساختاري محكم جهت حذف اختلالات و مشكلات معمول در خودروهاي كروكي است.
مصداق بارز سفتي و محكمي ساختار شورولت كامارو 2011 در سيستم تعليق(فنر بندي) خودرو قابل مشاهده است. خصوصا كه عدم تغييري نسبت به مدل كوپه در اين بخش باعث شده كه كارايي تقريبا برابري را در هر دو مدل شاهد باشيم.
در ماشينهاي كروكي بهمنظور جبران ساختار تنزل يافته سيستم تعليق ملايمتري مورد استفاده قرار ميگيرد تا ماشين تبديل به يك ماشين گشتي تفريحي خياباني شود، اما طراحان نسبت به شورولت كوپه تغييري در اين مدل ندادهاند.
با توجه به مدل اتومبيل، در طراحي سقف تيغههاي حمايتكننده از ساختار ماشين حذف شده است. همچنين در اجزاي سازنده سقف و مواد به كار گرفته شده تجديدنظر شده است. با فشار يك دكمه و تنها در 20ثانيه سقف برزنتي و سنگين ماشين به حالت Z شكل مانند آنچه در شورولت كوروت ديدهايم جمع ميشود.
بين صندلي جلو و عقب يك سابووفر قرار داشته و سيستم كمكي استاندارد جهت پارك اتومبيل هم از ديگر امكانات آن است. شورولت كامارو 2011 قرار است در 9 رنگ با سقف برزنتي مشكي و برنزي توليد شود.
قدرت استاندارد براي موتور V6 انژكتور مدلLT، 312 اسب بخار بوده و قيمت پايه آن از 33995 دلار آغاز ميشود. قيمت مدل بهينه شده SS با موتور «وي 8» ،2.6 ليتري با 400 يا 426 اسب بخار (بسته به اينكه 6 دنده اتومات باشد يا 6 دنده دستي) و تودوزي استاندارد از 43255 دلار شروع شده و تا 47835 دلار ميرسد.
آبكاري بدنه، سيستم صوتي Premium و سيستم اتوماتيك انتقال نيرو به چرخها جزو امكان انتخابهاي اين مدل است. از رقباي تجاري اين خودرو ميتوان به فوردموستانگ و ميتسوبيشي Eclipse Spyder اشاره كرد.
منبع: autonet