ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 دي 1389     |     کد : 13435

حماسه 9 دي پاسخ قاطع ملت ايران به دهن كجي هاي دشمنان نظام و ولايت بود

امام جمعه سراب گفت: حماسه بزرگ 9 دي ماه سال 88 پاسخ قاطع و دندان شكن ملت با بصيرت ايران به دهن كجي هاي دشمنان نظام و ولايت بود.

 
امام جمعه سراب گفت: حماسه بزرگ 9 دي ماه سال 88 پاسخ قاطع و دندان شكن ملت با بصيرت ايران به دهن كجي هاي دشمنان نظام و ولايت بود.
حجت الاسلام ' امير رشتبري ' در سالروز بزرگداشت حماسه 9 دي در همايش بصيرت ديني شهرستان سراب افزود: پاسخ هتك حرمت عاشورا، پاسخي از روي غيرت و شجاعت به تمام آنهايي بود كه براي شكستن نظام اسلامي به ميدان آمده بودند.
وي، دوره شش ماهه جريان فتنه را امتحان بزرگ مردم و مسوولين دانست و اظهارداشت: در اين حادثه دشمنان داخلي و خارجي با تمام قوا اعم از رسانه ها، ماهواره ها و سايت هاي سياسي و خبري بمانند جنگ احزاب، جمع شده بودند تا كار را يكسره كنند.
وي با اشاره به اينكه نظام سلطه از مدتها قبل براي اين حادثه برنامه ريزي كرده بود، افزود: سرويس هاي جاسوسي و اطلاعاتي دشمن بي آنكه سران فتنه متوجه باشند هدايت ستادها و حركتهاي آنها در برگزاري انتخابات را به دست گرفته بودند.
حجت الاسلام رشتبري با بيان اينكه در جريان فتنه، برخي خواص، بي بصيرتي و بي سياستي خود را به نمايش گذاشتند، اظهارداشت: در اين حادثه، ماهيت كثيف برخي چهره هاي به ظاهر مقبول آشكار و اختلاف، بي ثباتي و تزلزل در بخش هايي از جامعه نمودار گرديد.
وي اضافه كرد: در ادامه، كار به جايي رسيد كه چهره هاي اصلي فتنه خود به ميدان آمدند و عروسكهاي خيمه شب بازي در حاشيه قرار گرفتند.
امام جمعه سراب تصريح كرد: بهايي ها، سلطنت طلب ها، منافقين، كمونيست ها و همه جنازه هايي كه در زباله داني تاريخ دفن شده بودند از قبرها بيرون آمده و عاشوراي 88 را بوجود آوردند.
وي با بيان اينكه عبور از فتنه سال 88، تنها با لطف خدا و تدبير و مديريت رهبري اتفاق افتاد افزود: فتنه گران با درايت رهبر معظم انقلاب و خود آگاهي مردم، در اين بحران تصنعي و باتلاق، فرورفته و در حال دست و پا زدن هستند.
وي به تبعيت محض از ولايت فقيه و داشتن بصيرت جهت جلوگيري از بروز فتنه هاي بعدي تاكيد كرد.
در ادامه اين همايش مداحان در مدح امام حسين (ع) و شهداي كربلا مديحه سرايي كردند.


نوشته شده در   جمعه 10 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode