ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1389     |     کد : 13363

تبريز كانديداي ميزباني مسابقات بسكتبال دهه فجر

رئيس هيئت بسكتبال آذربايجان شرقي از كانديداتوري تبريز براي ميزباني مسابقات بسكتبال دهه فجر خبرداد.

 رئيس هيئت بسكتبال آذربايجان شرقي از كانديداتوري تبريز براي ميزباني مسابقات بسكتبال دهه فجر خبرداد.
كريم پاداش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: براي برگزاري رقابت‌هاي بين‌المللي بسكتبال گراميداشت دهه فجر اعلام آمادگي كرده و درخواست مكتوب خود را به فدراسيون بسكتبال ارسال دشته‌ايم.
وي افزود: تبريز در دهه 60 چند بار برگزاركننده اين رقابت‌ها بوده و ميزبان تيم‌هاي قدرتمندي از شوروي سابق، چين، قطر، كويت و تيم ملي ايران شده و در انجام اين رقابت‌ها كارنامه قابل قبولي ارائه كرده است.
وي تصريح كرد: سالن بازسازي شده شهيد اقدمي مي‌تواند مكان شايسته‌اي براي ميزباني اين رقابت‌ها محسوب شود و اميدواريم فدراسيون بسكتبال با درخواست ميزباني تبريز براي اين رقابت‌ها موافقت كند.
رئيس هيئت بسكتبال آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنان خود از توجه تك بعدي باشگاه‌هاي تبريز به فوتبال انتقاد كرد و گفت: توجه باشگاه‌هاي تبريز به فوتبال ظلم به ساير رشته‌ها ورزشي بوده و بسكتبال نيز از اين امر مستثني نيست.
وي افزود: تمام توجه تراكتورسازي، شهرداري و گسترش فولاد به فوتبال متمركز شده و با وجود هزينه‌هاي ميلياردي هنوز موفقيت چشمگيري در فوتبال كسب نكرده‌اند در حالي كه در ساير رشته‌هاي ورزشي ظرفيت حضور تيم‌هاي پرقدرت از تبريز وجود داشته و نبايد توجه باشگاه‌هاي تنها به فوتبال خلاصه شود.
وي خاطرنشان كرد: تربيت بدني آذربايجان شرقي تا حد توان خود از بسكتبال حمايت كرده و نمي‌توان انتظار داشت كه بودجه ساير رشته‌ها را به بسكتبال اختصاص داد اما اي كاش باشگاه‌ها به اندازه هزينه بازيكنان بيست و چهارم فوتبال خود به ساير رشته‌هاي توجه مي‌كردند.
پاداش، موفقيت تيم‌هاي بسكتبال تبريز در رده بانوان در طول تاريخ را بي‌سابقه خوانده و افزود: تيم بسكتبال دختران تبريز در رده جوانان مقام دوم كشوري، در رده نوجوانان رده سوم كشوري و در رده نونهالان نيز رده سوم مسابقات قهرماني كشور را كسب كرده است.
وي در ادامه عنوان كرد: امسال تيمي از تبريز در مسابقات ليگ دسته اول ايران شركت نكرده اما اين به معناي از دست رفتن امتياز تبريز نيست و اگر روزي باشگاهي از تبريز خواهان سرمايه‌گذاري و حضور در بسكتبال بود مي‌توان با رايزني‌هاي لازم با فدراسيون اين تيم را در مسابقات ليگ دسته اول ايران گنجاند.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode