ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1389     |     کد : 13359

تساوي تيم ملي فوتبال ايران مقابل ميزبان جام ملت‌هاي اسيا

ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و قطر با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و قطر با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و قطر از ساعت 19:10 امشب به وقت ايران در ورزشگاه 50 هزار نفري دوحه قطر در حضور معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.
سفيدپوشان ايران در آغاز اين ديدار حملاتي را روي دروازه قطر، ميزبان رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2011 انجام دادند كه با بي‌دقتي مهاجمان كشورمان اين موقعيت‌ها از دست رفت.

در ادامه اين ديدار شاگردان برونو متسو به بازي مسلط شدند و 2 موقعيت مناسب گلزني را توسط يار سرشناس خود، سباستين سوريا از دست دادند كه در يكي از اين حملات و در دقيقه 15 سيد مهدي رحمتي، دروازه‌بان كشورمان يك موقعيت تك به تك و ايده‌آل را از مهاجم زهردار حريف گرفت.

ملي‌پوشان ايران نيز در دقيقه 30 توسط آندرانيك تيموريان مي‌توانستند به گل برتري مقابل حريف در اين نيمه برسند، اما تيموريان نتوانست از اشتباه بزرگ خط دفاعي و سعد الشيب، دروازه‌بان قطري‌ها بهره لازم را برده و براي تيم ملي ايران گلزني كند.

اين رقابت تداركاتي در نيمه دوم سرد و بي روح آغاز شد. در اين نيمه نيز چند حمله نصفه و نيمه توسط بازيكنان 2 تيم روي دروازه‌هاي يكديگر خلق شد كه در يكي از آنها شوت محكم و سركش غلامرضا رضايي كه به تازگي وارد ميدان شده بود از پشت محوطه جريمه قطر از بالاي دروازه اين تيم راهي اوت شد.

در دقيقه 68 نيز سيد جلال حسيني روي يك ارسال با ضربه سر توپ را به دستان سعدالشيب فرستاد.
در دقيقه 69 در حالي كه حملات ايران پردامنه تر از قبل دنبال مي‌شد، رضايي در حال تك به تك شدن با دروازه‌بان قطر تعادلش را با برخورد مدافع قطري از دست داد كه اين برخورد را داور مجارستاني خطاي پنالتي تشخيص نداد.

در دقيقه 71 ضربه زيبا و روي پاي پژمان نوري از پشت محوطه جريمه با بدشانسي ملي‌پوشان ايران پس از برخورد به تيرك دروازه قطر راهي اوت شد تا بهترين بخت شاگردان قطبي براي باز شدن دروازه‌ حريف نيز راه به جايي نبرد.

در نهايت اين ديدار دوستانه 10 روز مانده به آغاز رسمي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد تا با اين نتيجه مشخص شود كه كادر فني 2 تيم بيشتر به قصد محك زدن بازيكنان خود به منظور شناسايي تركيب اصلي براي حضور پرقدرت در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر، تيم‌هاي خود را در اين ديدار دوستانه به ميدان فرستاده بودند.

ژولت ژابو، داور مجارستاني اين ديدار به ابراهيم ماجد و مسعود الحمد از قطر و سيد مهدي رحمتي از ايران كارت زرد نشان داد.
طبق توافق انجام شده توسط مسئولان 2 تيم، در اين مسابقه هر كدام از تيم‌هاي ايران و قطر حق انجام 6 تعويض را داشتند.

تركيب تيم ملي ايران:
سيدمهدي رحمتي، سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، محمد نصرتي (46-خسرو حيدري)، احسان حاج صفي، آندرانيك تيموريان، جواد نكونام، قاسم حدادي‌فر (58-پژمان نوري)، مسعود شجاعي (77-هادي نوروزي)، رضا نوروزي (66-محمد غلامي) و محمدرضا خلعتبري (64-غلامرض رضايي)

تيم‌هاي ايران و قطر فردا با ياران ذخيره خود و پشت درهاي بسته در ديدار دوستانه ديگري با هم ديدار مي‌كنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode