ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 6 دي 1389     |     کد : 13288

روز خوب منچستر

در حالي كه تمامي ليگ‌هاي اروپايي در تعطيلات جشن‌هاي سال نوي ميلادي به سر مي‌برند، رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس فشرده‌تر از هميشه پيگيري مي‌شود.

جام جم آنلاين: در حالي كه تمامي ليگ‌هاي اروپايي در تعطيلات جشن‌هاي سال نوي ميلادي به سر مي‌برند، رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس فشرده‌تر از هميشه پيگيري مي‌شود.
به گزارش ايسنا، عصر امروز (يكشنبه) با انجام شش ديدار هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس پيگيري شد. دو مسابقه هم قرباني شرايط نامساعد جوي شدند.

در نخستين ديدار هفته فولام در خانه با نتيجه 3 بر يك برابر وستهام تن به شكست داد. اين ديدار ميان دو تيم قعر جدولي جدول رقابت‌هاي ليگ برتر بود. فولام در حالي هر سه امتياز بازي را واگذار كرد كه زننده نخستين گل بازي در دقيقه 11 بود. با آن كه هيوز در ابتداي بازي دروازه وستهام را باز كرد؛ اما در ادامه كول (37، 73 ) و پيكيونه (45) سه بار دروازه تيم لندني را باز كردند و به اين ترتيب هر سه امتياز مسابقه از آن وستهام تيم نوزدهم جدول رقابت‌هاي ليگ برتر شد. آورام گرانت، سرمربي وستهام با دو برد متوالي همچنان مي‌تواند روي نيمكت مربيگري تيمش بنشيند.

در ادامه اين رقابت‌ها، منچستريونايتد در اولدترافورد با گل‌هاي ديميتار برباتف (5 و 57)، 2 بر صفر ساندرلند را از پيش رو برداشت و با 37 امتياز و دو بازي كمتر صدرنشين جدول رقابت‌ها ماند. مهاجم بلغاري شياطين سرخ و مرد سال فوتبال بلغارستان در اين بازي آمار گل‌هاي زده‌اش را در فصل جاري به عدد 13 رساند.

منچسترسيتي همانند تيم همشهري روز موفقي را پشت سر گذاشت و در خانه نيوكاسل با نتيجه 3 بر يك پيروز از ميدان خارج شد. گرت بري (2) و كارلوس توس (5 و 81) با گل‌هاي خود پيروزي و هر سه امتياز بازي را براي همشهري‌ها به ارمغان آوردند. كارول در دقيقه 72 تنها موفق به جبران يكي از گل‌هاي خورده زاغ‌ها شد.

در ديگر مسابقه‌ها، بولتون و استوك‌سيتي به ترتيب با نتايج 2 بر صفر، وست‌بروم ويچ و بلكبرن را شكست دادند. ويگان هم در خانه ولورهمپتون 2 بر يك پيروز از ميدان بيرون رفت.

ديدار بلكپول ــ ليورپول و اورتون ــ بيرمنگام سيتي هم همانند بسياري از رقابت‌هاي دو هفته اخير ليگ برتر به دليل شرايط نامساعد جوي به زمان ديگري موكول شد.

هفته نوزدهم ليگ برتر يكشنبه با ديدار آستون‌ويلا – تاتنهام پيگيري مي‌شود. در آخرين ديدار هفته آرسنال و چلسي دوشنبه شب در ورزشگاه امارات شهرآورد قرمز و آبي‌هاي لندن را برگزار مي‌كنند.

در جدول رقابت‌هاي ليگ برتر، منچستريونايتد با 37 امتياز از 17 بازي صدرنشين است. منچسترسيتي با 35 امتياز از 19 بازي در مكان دوم جاي دارد. تيم‌هاي همشهري آرسنال و چلسي هم با 32 و 31 امتياز از هفده بازي سوم و چهارم هستند.


نوشته شده در   دوشنبه 6 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode