ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1389     |     کد : 13196

امام جمعه سراب: اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها دشمنان را مایوس کرد

امام جمعه سراب،گفت: تاکنون مردم همکاری خوبی با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشتند و همین همکاری و حمایت موجب یاس دشمنان انقلاب شده است.

امام جمعه سراب،گفت: تاکنون مردم همکاری خوبی با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشتند و همین همکاری و حمایت موجب یاس دشمنان انقلاب شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درسراب،حجت الاسلام امیر رشتبری،امام جمعه سراب در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: تاکنون مردم همکاری خوبی با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشتند و همین همکاری و حمایت موجب یاس دشمنان انقلاب شده است.

امام جمعه سراب با بیان اینکه بیگانگان و همفکران داخلی آنها از مدت ها قبل با ایجاد انواع شایعات و شبهات و سعی در ایجاد تردید نسبت به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، قصد جلوگیری از نهایی شدن این طرح ملی را داشتند اظهارداشت: اگر این طرح به خوبی اجرا شود ،طبقات ضعیف جامعه از مواهب آن برخوردار خواهند شد.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان از محل درآمدهای این طرح سالانه بیش از 250 هزار شغل ایجاد شده و زیر ساخت های توسعه اقتصادی کشور مهیا خواهد شد.

خطیب نماز جمعه سراب با دعوت از مردم برای مدیریت صحیح هزینه ها و رعایت الگوی مصرف ابراز داشت: مبلغ واریز شده به حساب ها نباید در همان اوایل به صورت بی رویه خرج شود بلکه مردم باید هزینه های خود را مدیریت کنند تا احیانا با مشکلی در آینده مواجه نشوند.

رشتبری اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را مورد حمایت مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: توزیع هدفمند یارانه ها در راستای برقراری عدالت در جامعه استمی باشد.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به سفر امیر قطر به ایران گفت: سفر عالی ترین مقام کشوری که متحد غرب در منطقه محسوب می شود نشان دهنده اوج اقتدار دیپلماسی کشور است و شکست تحریم های اعمال شده بر علیه ملت ما را به وضوح نمایان می کند.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode