ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1389     |     کد : 13073

برترين ورزشکاران آلمان در سال 2010

سباستين وتل، قهرمان جهان در فرمول يک به عنوان برترين ورزشکار مرد و ماريا ريش به عنوان برترين ورزشکار زن آلمان در سال 2010 برگزيده شدند. همچنين تيم ملي فوتبال مردان آلمان عنوان برترين تيم سال را در اين کشور از آن خود کرد.

جام جم آنلاين: سباستين وتل، قهرمان جهان در فرمول يک به عنوان برترين ورزشکار مرد و ماريا ريش به عنوان برترين ورزشکار زن آلمان در سال 2010 برگزيده شدند. همچنين تيم ملي فوتبال مردان آلمان عنوان برترين تيم سال را در اين کشور از آن خود کرد.
اسامي برترين ورزشکاران آلمان در سال 2010 ميلادي اعلام شد. عنوان برترين ورزشکار مرد سال به سباستين وتل اهدا گرديد. او با 23 سال سن امسال مقام اول را در مسابقات جهاني اتومبيلراني فرمول يک به خود اختصاص داد.

سباستيان وتل، عنوان برترين ورزشکار مرد سال را در حالي از آن خود کرد که قهرمان تنيس روي ميز اروپا، تيمو بل و ستاره‌ آلماني در رشته‌ گلف، مارتين کايمر‌، نيز از شانس خوبي براي کسب اين عنوان برخوردار بودند. با وجود اين، وتل با فاصله‌ي قابل توجهي نسبت به رقبا به عنوان برترين ورزشکار مرد در سال 2010 برگزيده شد.

عنوان برترين ورزشکار زن آلمان در سال 2010 ميلادي به ماريا ريش اهدا شد که در المپيک زمستاني ونکوور در رشته ورزشي اسکي موفق به کسب مدال طلا شده بود. ريش اين عنوان را با مجموع 3957 راي موافق و تنها با کمي اختلاف از ماگدالنا نوير، ديگر قهرمان بازي‌هاي زمستاني در ونکوور کانادا کسب کرد.

شاگردان يواخيم لوو، برترين تيم سال

عنوان برترين تيم سال را شاگردان يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي فوتبال المان از آن خود کردند. اين نهمين بار پياپي است که ملي‌پوشان آلمان اين عنوان را به دست مي‌آورند.

از جمله دلايل انتخاب تيم فوتبال مردان آلمان به عنوان برترين تيم سال 2010، کسب مقام سوم در مسابقات جام جهاني در آفريقاي جنوبي در امسال عنوان شده است. راي‌گيري در مورد انتخاب برترين ورزشکار سال آلمان، در شهر بادن‌بادن آلمان و از سوي 1500 خبرنگار ورزشي انجام شد.

دويچه وله


نوشته شده در   سه شنبه 30 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode