ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1389     |     کد : 13004

كسب 14 مدال توسط كاروان محرم آذربايجان شرقي

كاروان ورزشي آذربايجان شرقي با نام كاروان محرم با كسب 14 مدال طلا، نقره و برنز در بازي‌هاي پاراآسيايي 2010 گوانگ‌جو به كار خود پايان داد تا سهم بزرگي در كسب مقام چهارمي تيم ايران در رقابت‌ها داشته باشد.

 
كاروان ورزشي آذربايجان شرقي با نام كاروان محرم با كسب 14 مدال طلا، نقره و برنز در بازي‌هاي پاراآسيايي 2010 گوانگ‌جو به كار خود پايان داد تا سهم بزرگي در كسب مقام چهارمي تيم ايران در رقابت‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، كاروان محرم آذربايجان شرقي با يك طلا و يك نقره مرضيه صدقي، يك مدال طلاي هادي ساجدي‌نيا، يك مدال نقره جلال خاكزاديه، يك مدال مهدي اصغري، يك مدال طلا و دو مدال برنز سيامك صالح فرجزاده، مدال نقره جواد فولادى، يك مدال نقره كاظم رجبي، مدال نقره محمد ملك‌پور و سه مدال نقره اميرپورجبي، مسعود قلي‌زاده، اصغر روحي در فوتبال پنج نفره نابينايان به كار خود در رقابت‌ها پايان داد.
تا پايان روز ششم بازي‌‌ها از 41 كشور حاضر در رقابت‌ها 31 كشور موفق به كسب مدال شدند كه از اين بين 20 كشور موفق به كسب مدال طلا شدند.
در شش روز رقابت نزديك و مهيج در آوردگاهي كه نخستين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي نام گرفت كاروان ورزشي آذربايجان شرقي با 16 جانباز، معلول، مربي، داور و هفت نابينا و كم‌بينا به همراه 158 ورزشكار كشورمان و با نام كاروان محرم، 18 آذرماه عازم شهر گوانگ‌جو شدند تا در 15 رشته ورزشي با رقيبان خود در آسيا مبارزه كند.
سفيران ورزشي اداره كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در رشته‌هاي دووميداني، واليبال نشسته، تنيس با ويلچر، تنيس روي‌ميز و وزنه‌برداري معلول، جانباز و رشته‌هاي فوتبال پنج نفره، جودو و دوچرخه‌سواري نابينايان در اين رقابت‌ها به مصاف رقباي خود رفتند كه حاصل آن 14 مدال براي كشور و برافراشته شدن و نواخته شدن سه بار پرچم و سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران در چين شد.
در رشته دو و ميداني آقايان سيامك صالح فرجزاده، جلال خاكزاديه، محمدعلي ملك‌پور، مهدي اصغري، در رشته دووميداني بانوان مرضيه صدقي و بهمن رضايي سرمربي تيم ملي، در رشته واليبال نشسته آقايان هادي ساجدي‌نيا، حاج‌علي كشفيا سرپرست تيم، ابراهيم فيروزي هيئت ژوري و مرتضي اكرمي داور، در رشته وزنه‌برداري كاظم رجبي و احمد دلجوان مربي تيم و در رشته تنيس محمدرضا يعقوبي و حسين ممي‌پور و رضا كوجواري سرمربي تيم تنيس با ويلچر و جواد فولادي در رشته تنيس روي ميز،هفت ورزشكار نابينا و كم‌بينا در رشته فوتبال اميرپورجبي، مسعود قلي‌زاده، اصغر روحي ورزشكار و سجاد حسين‌زاده مربي تيم، در رشته دوچرخه‌سواري بهزادزاد علي اصغر و يوسف خليلي (پيش ران) و جودو رضا گل‌محمدي براي استان به ميدان رفتند.
در اين دوره از رقابت‌ها سيامك صالح فرجزاده با سه مدال، يك طلا و دو برنز پرمدال‌ترين ورزشكار آذربايجان شرقي در گوانگ‌جو بود و بيشترين مدال در دو و ميداني به سرمربيگري بهمن رضايي مربي ارزنده تبريزي به دست آمده است.
در نخستين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي گوانگ‌جو براي ورزشكاران آذربايجان شرقي مدال‌ها در رشته‌هاي زير به دست آمد:
ـ در رشته دو و ميداني، مرضيه صدقي در پرتاب نيزه مدال طلا و پرتاب وزنه مدال نقره، مهدي اصغري در پرتاب وزنه مدال نقره، سيامك صالح فرجزاده در پرتاب نيزه مدال طلا، پرتاب ديسك مدال برنز و پرتاب وزنه مدال برنز، جلال خاكزاديه در پرتاب وزنه مدال نقره، محمد ملك‌پور در پرتاب ديسك مدال نقره
ـ در رشته تنيس روي ميز، جواد فولادي مدال نقره انفرادي
ـ در رشته وزنه‌برداري، كاظم رجبي در دسته سنگين وزن مدال نقره
ـ در رشته فوتبال پنج نفره اميرپورجبي، مسعود قلي‌زاده، اصغر روحي مدال نقره
ـ در رشته واليبال نشسته هادي ساجدي‌نيا مدال طلا



نوشته شده در   دوشنبه 29 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode