ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 آذر 1389     |     کد : 12989

تبريز ميزبان نفت تهران است

در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال كشور امروز تيم شهرداري تبريز ميزبان تيم نفت تهران است.

 
در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال كشور امروز تيم شهرداري تبريز ميزبان تيم نفت تهران است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، شهرداري در حالي در ورزشگاه يادگار امام (ره) پذيراي تيم نفت بوده كه بازي رفت را در تهران با نتيجه سه بر يك واگذار كرده است، اما كارنامه ضعيف تيم‌هاي شركت نفت در تبريز مي‌تواند روحيه مضاعفي را به تيم شهرداري تبريز منتقل كند.
تيم نفت تهران در سفر قبلي خود به تبريز با نتيجه سه بر يك مغلوب تراكتورسازي تبريز شده ضمن اينكه نفت آبادان نيز در تبريز هر دو بازي خود را به تيم‌هاي اين شهر واگذار كرده است.
شهرداري تبريز دور برگشت ليگ برتر را با يك تساوي ارزشمند آغاز كرده و در تهران موفق شد تيم استقلال تهران را متوقف كند. همين يك امتياز سرخپوشان شهرداري را از رده آخر پايان نيم فصل اول دو پله ارتقا داده و شاگردان درخشان در حال حاضر بالاتر از تيم‌هاي استيل آذين و شاهين بوشهر قرار گرفتند.
پيروزي تيم شهرداري تبريز به طور حتم صعود اين تيم را در جدول رده‌بندي به دنبال داشته و حداقل از همين تيم نفت پيشي خواهد گرفت اما اگر تيم‌هاي سايپا، پاس همدان و پيكان قزوين نيز نتواند سه امتياز بازي هفته نوزدهم خود را كسب كنند تيم شهرداري را بالاتر از خود خواهند ديد.
شهرداري تبريز براي بازي فردا تنها رسول پيرزاد را به دليل اخراج در مقابل استقلال به همراه نخواهد داشت. اما نفت تهران براي اين بازي بازيكن محرومي نداشته و با تمام بازيكنانش در تبريز حضور مي‌يابد.
نفت در بازي هفته قبل خود در تهران مقابل ملوان به تساوي بدون گل دست يافته بود.
در حال حاضر تيم نفت تهران با 19 امتياز در رده دوازدهم قرار داشته و تيم شهرداري تبريز با 17 امتياز تيم شانزدهم جدول ليگ برتر فوتبال كشور است.
تيم تراكتورسازي ديگر نماينده فوتبال تبريز فردا ميهمان تيم راه آهن تهران است، تراكتورسازي بعد از ناكامي در جام حذفي تحقق روياهاي خود براي حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا را تنها در ليگ برتر جستجو كرده و براي كسب هر سه امتياز اين بازي گام به ميدان مي‌گذارد.
اين تيم در هفته اول دور برگشت موفق شده بود تيم پرسپوليس تهران را با يك گل شكست داده تا ضمن صعود به رده پنجم جدول، طلسم 17 سال عدم پيروزي بر حريف نامدار خود را نيز بشكند.
ديدار رفت تيم‌هاي تراكتور سازي با راه آهن در تبريز با نتيجه سه بر يك به سود شاگردان فراز كمالوند به اتمام رسيده بود.
در حال حاضر تيم تراكتورسازي با 28 امتياز در رده پنجم قرار دارد و تيم راه آهن با 22 امتياز تيم دهم جدول است.
تراكتور سازي همچنين فردا نيم نگاهي به بازي‌هاي استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و مس داشته و شكست مس مقابل ذوب‌آهن و عدم نتيجه‌گيري تيم‌هاي استقلال و سپاهان در بازي خارج از خانه مي‌تواند تراكتورسازي را به رده‌هاي بالاتر جدول سوق دهد.
تراكتورسازي در بازي مقابل راه‌آهن هافبك طراح خود جاسم كرار را به دليل محروميت نداشته و اين مي‌تواند كاهش قدرت تهاجمي تيم تراكتورسازي را به دنبال داشته باشد. تكيه بيش از حد تراكتورسازي به بازي‌هاي جاسم كرار در جام حذفي تاثير منفي خود را نمايان كرد و تراكتور نتوانست از فرصت ايده‌آل ميزباني مقابل ملوان بندر انزلي براي صعود به مرحله نيمه نهايي جام حذفي استفاده كند. 



نوشته شده در   يکشنبه 28 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode