ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1389     |     کد : 12735

اسميليسكي سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز شد

زوران اسميليسكي مقدونيه‌اي سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز شد.

زوران اسميليسكي مقدونيه‌اي سرمربي تيم ماشين‌سازي تبريز شد.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز ضمن تاييد اين مطلب گفت: روند مذاكرات صورت گرفته با زوران اسميليسكي مثبت بوده و با وي براي مربيگري تيم ماشين‌سازي براي فصل جاري مسابقات ليگ دسته اول به توافق رسيده‌ايم.
شهرام دبيري افزود: موقعيت تيم ماشين‌سازي ايجاب مي‌كرد كه در انتخاب مربي جديد تيم حساسيت لازم به خرج داده شود و در نهايت در بين چند گزينه پاياني زوران از امتيازهاي بيشتري براي رهبري تيم ماشين‌سازي برخوردار بود.
وي ادامه داد: ابراهيم طالبي، حسن آذرنيا، واسيلي گوجا و زوران اسميليسكي بيشترين شانس در گزينه‌هاي سرمربيگري تيم ماشين‌سازي را داشتند اما با توجه به اينكه زوران در دو فصل گذشته در دسته يك ايران كار كرده بود و تا حدودي با شرايط جام آزادگان آشنا بود وي به عنوان سرمربي تيم ماشين‌سازي انتخاب شد.
وي در مورد كارنامه زوران خاطرنشان كرد: وي در سال اول حضورش تيم پتروشيمي را تا آستانه صعود به مرحله پلي آف دسته اول رساند و در سال دومش نيز با اينكه تيم پتروشيمي تبريز بسيار دير بسته شده بود و خود زوران نيز در اواسط مسابقات به تيم پيوسته بود اما موفق شد اين تيم را در ليگ دسته اول ايران حفظ كند.
وي تصريح كرد: زوران بعد از ايام سوگواري ايام حسيني كار خود را آغاز و از روز جمعه تمرينات تيم ماشين‌سازي زير نظر وي برگزار خواهد شد.
تيم ماشين‌سازي تبريز تا پايان هفته نهم با هفت امتياز در رده دوازدهم جدول يك ليگ آزادگان قرار دارد.
تنها پيروزي اين تيم در مقابل پيام مشهد حاصل شده و چهار تساوي ديگر مقابل تيم‌هاي اتكاي گلستان، همياري اراك، گل گهر سيرجان و داماش گيلان بوده و اين تيم چهار شكست در مقابل تيم‌هاي شهرداري بندرعباس، مس رفسنجان، كاوه تهران و نفت مسجد سليمان را در كارنامه خود دارد.
تيم ماشين‌سازي تبريز روز شنبه چهارم دي ماه ميزبان تيم فجر سپاسي شيراز است.
اين بازي ساعت 14 در ورزشگاه يادگار امام برگزار مي‌شود.
تيم ماشين‌سازي تبريز با 41 سال قدمت قديمي‌ترين تيم تبريز به شمار رفته و سابقه حضور در جام‌هاي تخت جمشيد، ليگ قدس و جام آزادگان را دارد.
اين تيم در سال 1373 عنوان بهترين تيم شهرستاني ايران را كسب كرده و در سال 1380 فاتح جام چي چست شده است.
به دنبال انصراف شركت ماشين‌سازي از تيمداري، تيم ماشين‌سازي تبريز در آستانه انحلال قرار داشت كه شهرام دبيري با تقبل هزينه‌هاي تيم مانع از حذف بخش بزرگي از شناسنامه فوتبال تبريز شد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode