ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 آذر 1389     |     کد : 12685

تبريز روز تاسوعا ميزبان كاروان آسيايي «همبستگي با مردم غزه»

نماينده اتحاديه بين‌المللي امت واحده در آذربايجان شرقي گفت: كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه روز تاسوعا وارد شهر تبريز مي‌شود.

نماينده اتحاديه بين‌المللي امت واحده در آذربايجان شرقي گفت: كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه روز تاسوعا وارد شهر تبريز مي‌شود.

محسن هادي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: كاروان آسيايي همبستگي با مردم غزه، متشكل از مردم 15 كشور اعم از مسلمان، مسيحي، هندو و پيروان ساير اديان، چند روز پيش از كشور هندوستان به راه افتاده و در مسير خود به ايران وارد شده‌اند.
وي اضافه كرد: اين كاروان پس از عبور از شهرهاي مختلف ايران، روز تاسوعاي حسيني مهمان مردم تبريز خواهند بود تا نداي وحدت انساني را در برابر دشمن شيطاني، همصدا با مردم اين خطه‌ دلير به گوش جهانيان برسانند.
هادي تصريح كرد: ورود اين كاروان به تبريز، مقارن با اتفاقي شده است كه براي نخستين بار در سطح جهان، يك شهر بزرگ تاريخي با غزه اعلام خواهرخواندگي كرده كه همان تبريز قهرمان است.
وي ادامه داد: تبريز در اين هفته با اعلام خواهرخواندگي خود با غزه، پيشقراول ملت‌هاي ظلم ستيز شد كه در آخرين تكاپوهاي پيش از سقوط اهريمن صهيون به مصاف شيطان رفته و مبارزه جهاني گسترده را آغاز كرده‌اند.
هادي افزود: در حالي كه هنوز چهار روز تا ورود كاروان آسيايي امت واحده به تبريز باقي مانده است، گروه‌هاي مختلف مردمي، هيئت مذهبي و مجموعه‌هاي دانشجويي آذربايجان شرقي خود را براي استقبالي باشكوه از اين كاروان آماده كرده‌اند.
وي اضافه كرد: فعالان فرهنگي، دانشجويي و هيئت مذهبي در تدارك مراسم استقبال و بدرقه باشكوه از گروه امت واحده‌ هستند.
هادي ادامه داد: علاوه بر برنامه‌هايي نظير نمايش فيلم مستند «كاروان آزادي» در سطح دانشگاه‌ها، توزيع بروشورها، پوسترها و ساير توليدات و محصولات مكتوب و چندرسانه‌اي در سطح دانشگاه‌ها و هيئت عزاداري اباعبدالله الحسين (ع)، گروه‌هاي خودجوش مردمي و دانشجويي به صورت وسيع در حال طلاع‌رساني زمان و جزئيات برنامه‌هاي مربوط به ورود، استقبال و بدرقه كاروان فعالان ضد اسرائيلي 15 كشور آسيايي به تبريز و دعوت از مردم براي شركت گسترده در اين برنامه‌ها هستند.
وي تصريح كرد: مقارن شدن ورود كاروان امت واحده با اعلام خواهرخواندگي شهر تبريز و غزه و نيز تقارن اين ايام با روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني، خود عاملي ديگر شده است تا مردم تبريز خود را براي استقبال بسيار گسترده‌تري از كاروان آماده كند.
هادي خاطرنشان كرد: همچنين مردم تبريز مي‌توانند كمك‌هاي نقدي خود را از طريق شماره حساب 99999 بانك ملت شعبه مركز كه از سوي جمعيت هلال احمر اعلام شده است به اين كاروانيان بسپاريد كه به دست مردم در محاصره‌ي غزه برسانند.


نوشته شده در   يکشنبه 21 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode