ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 آذر 1389     |     کد : 12541

بازار تبريز در شرق آسيا بي‌نظير است

استاندار آذربايجان شرقي گفت: بازار تبريز در شرق آسيا بي‌نظير است و تجار و بازاريان تبريز براي كار، تجارت و حسن اعتبار خود اهميت خاصي قائل هستند.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: بازار تبريز در شرق آسيا بي‌نظير است و تجار و بازاريان تبريز براي كار، تجارت و حسن اعتبار خود اهميت خاصي قائل هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي بعد از ظهر امروز در ديدار با سركنسول ايران در هرات و هيئت تجاري افغاني از همت و توجه مسئولان جمهوري اسلامي براي گسترش روابط تجاري با افغانستان خبر داد.
وي تصريح كرد: به واسطه ظرفيت‌هايي كه آذربايجان شرقي دارد، ارتباطات بين‌المللي براي ما مهم است و در عرصه‌هاي مختلف تلاش داريم تا حضور داشته باشيم.
استاندار آذربايجان شرقي افزود: افغانستان و پاكستان محيط بكري براي ما بوده و ما نيز به توصيه وزارت امور خارجه تلاش داريم تا در اين كشورها حضور داشته باشيم.
بيگي يادآور شد: بيشترين هدف در توسعه روابط تجاري بر اين مسئله استوار است كه به مردم اين دو كشور كمك شود و بنابراين تلاش شده تا ارتباطاتي با سفير پاكستان و افغانستان صورت گيرد.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: دو ديدار با سفير سابق پاكستان صورت گرفت كه نتايج مثبتي در پي نداشت و ديدار با سفير افغانستان نيز تاكنون صورت نگرفته است.
وي افزود: در حال حاضر بخشي از شركت‌هاي تبريز و آذربايجان در زمينه خدماتي در افغانستان مشغول به كار هستند و ارتباطاتي از طريق اين شركت‌ها با طرف افغاني صورت مي‌گيرد.
استاندار آذربايجان شرقي يادآور شد: ارتباط كنوني با افغانستان رضايت‌بخش نيست و اين در حالي است كه آذربايجان شرقي داراي قابليت‌هايي متعددي براي برقراري روابط است.
بيگي خاطرنشان كرد: اراده مناسبي براي ايفاي رسالت ما در افغانستان و پاكستان وجود دارد و مسئولان ارشد كشور از اين مسئله حمايت مي‌كنند.
وي، در ادامه به ظرفيت‌هاي تجاري تبريز اشاره كرد و گفت: مردم تبريز و آذربايجان در زمينه كار، توليد و بازرگاني فعال هستند و بازار تبريز در كل شرق آسيا بي‌نظير است و رونق تجاري خاصي در آن مشاهده نمي‌شود.
استاندار آذربايجان شرقي ادامه داد: تجار اين منطقه به اعتبار خود توجه خاصي دارند و مشكلات مربوط به اختلافات مالي و عدم عمل به تعهدات مالي در اين منطقه كمتر از نقاط ديگر است.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode