ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 آذر 1389     |     کد : 12538

تيم گسترش فولاد تبريز براي صدرنشيني مجدد فرصت مناسبي دارد

ديدار تيم فوتسال گسترش فولاد تبريز با شركت ملي حفاري در هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، فرصت مناسبي براي اين تيم است تا براي دومين بار در فصل جاري صدر جدول را تصاحب كند.

 ديدار تيم فوتسال گسترش فولاد تبريز با شركت ملي حفاري در هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، فرصت مناسبي براي اين تيم است تا براي دومين بار در فصل جاري صدر جدول را تصاحب كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني‌ آذربايجان شرقي، در اين هفته از رقابت‌ها كه با انجام شش ديدار در روزهاي هجدهم و نوزدهم آذرماه جاري در شهرهاي مختلف كشور پيگيري مي‌شود، گسترش فولاد در تبريز از شركت ملي حفاري پذيرايي خواهد كرد.
اين تيم با توجه به كسب پيروزي ارزشمند در هفته قبل رقابت‌ها مقابل فولاد ماهان، خود را به صدر جدول نزديك‌تر كرد و با اختلاف دو امتياز نسبت به تيم منصوري قرچك صدرنشين رقابت‌ها، در رده چهارم قرار گرفت.
اگر گسترش فولاد در اين بازي بتواند ميهمان خود را با شكست بدرقه كند مي‌تواند به صدرنشيني در اين هفته اميدوار باشد.
هر چند اين تيم در بازي رفت در اهواز با نتيجه سه بر دو مغلوب شركت ملي حفاري شد اما در اين بازي مي‌تواند با استفاده از امتياز ميزباني، سه امتياز كامل آن را كسب كند.
اين ديدار كه ساعت 15.30 دقيقه روز پنجشنبه اين هفته در سالن شش هزار نفري پورشريفي تبريز و با قضاوت حسين شاهمرداي و جواد غلامزاده برگزار مي‌شود اهميت خاصي براي گسترشي دارد چرا كه با پيروزي در اين بازي، 28 امتيازي خواهند شد و به عنوان يكي از مدعيان اين فصل مطرح مي‌شوند.
در سوي ديگر شركت ملي حفاري نيز براي اينكه بيشتر از اين در جدول رده‌بندي پايين‌تر نرود حداقل براي كسب نتيجه به تبريز مي‌آيد و يك امتياز نيز اين تيم را در جايگاه هفتمي خود در جدول نگاه مي‌دارد.
اما در اين هفته تيم دبيري ديگر نماينده فوتسال تبريز در تهران به مصاف پيروزي اين شهر خواهد رفت تا هم از نتيجه چهار بر سه دور رفت خود مقابل اين تيم دفاع كند و هم خود را از انتهاي جدول رده‌بندي بالا بكشد.
دبيري در هفته گذشته در تبريز مقابل راه ساري با نتيجه شش بر يك برنده شد و نشان داد كه مي‌تواند يكي از رده‌هاي مياني جدول را به خود اختصاص دهد.
هر دو تيم وضعيت خوبي در جدول رده‌بندي ندارند اما جايگاه دبيري به مراتب بهتر از پيروزي است.
دبيري با 14 امتياز در رده يازدهم و پيروزي با 10 امتياز در رده دوازدهم جدول جاي گرفته‌اند و دبيري با پيروزي در اين ديدار مي‌تواند دو سه رده در جدول صعود كند اما برد تيم پيروزي تغييري در وضعيت اين تيم در جدول نخواهد داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode