ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1389     |     کد : 12415

بازرسي غيرمحسوس از ادارات در امر عفاف و حجاب صورت مي‌گيرد

مسئول ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر آذربايجان شرقي گفت: بازرسي غيرمحسوس از ادارات استان با هماهنگي مسئولان ارشد استاني در امر عفاف و حجاب صورت مي‌گيرد.

 مسئول ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر آذربايجان شرقي گفت: بازرسي غيرمحسوس از ادارات استان با هماهنگي مسئولان ارشد استاني در امر عفاف و حجاب صورت مي‌گيرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد رياضي ظهر امروز در جلسه كارگروه عفاف و حجاب آذربايجان شرقي خواستار توجه كارشناسي به اقدامات فرهنگي در زمينه عفاف و حجاب شد.
وي با اشاره به انجام بازرسي‌هاي گسترده در موضوع عفاف و حجاب از مراكز اداري مختلف اظهار داشت: در بازرسي‌هاي صورت گرفته نسبت به رعايت عفاف و حجاب از طرف كاركنان در مجموع شاهد وضعيت قابل قبول و مناسبي بوده‌ايم.
رياضي با اشاره به توجه ويژه نماينده ولي فقيه در استان نسبت به موضوع عفاف و حجاب در استان يادآور شد: آيت‌الله مجتهد شبستري تاكيدي خاص بر آمار دقيق در زمينه نحوه رعايت عفاف و حجاب در ادارات مختلف داشتند كه اين گزارش تفكيكي و ريز مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مسئول ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر آذربايجان شرقي با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اين ستاد در امر بازرسي از ادارات مختلف گفت: بيش از 80 اداره در اين زمينه بازديد شده است كه مدت زمان بازرسي براي هر اداره يك تا چهار ساعت بوده است.
رياضي با تقدير از اقدمات موثر برخي ادارات در زمينه عفاف و حجاب اظهار داشت: در هفته احياي امر به معروف و نهي از منكر مديران موفق در اهتمام بر عفاف و حجاب تشويق مي‌شوند.
وي با بيان اينكه مرحله اول نظارت عفاف و حجاب بر خود اظهاري مديران متمركز شده است، گفت: در زمينه ارائه گزارش رعايت عفاف و حجاب بايد هماهنگي صورت گيرد تا فاصله ميان گزارش خود اظهاري و نيز بازرسي غيرمحسوس به حداقل برسد.
مسئول ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر آذربايجان شرقي گفت: بازرسي غيرمحسوس از ادارات آذربايجان شرقي به مدت دو ساعت و با هماهنگي مسئولان ارشد استاني در امر عفاف و حجاب صورت مي‌گيرد.
وي با تاكيد بر هماهنگي ميان دستگاه‌هاي مختلف فرهنگي در آذربايجان شرقي تاكيد كرد: برخي بازرسي‌ها توسط ادارت مختلف صورت مي‌گيرد كه بايد در اين راستا از موازي‌كاري خودداري شده و با هماهنگي مناسب اين بازرسي‌ها صورت گيرد.
رياضي يادآور شد: انتظار از آذربايجان شرقي در سطح ملي بالاست و افراد خبره‌اي در استان هستند كه اگر برنامه‌ريزي در راستاي عفاف و حجاب صورت گيرد، نتايج خوبي به دست خواهد آمد.
وي افزود: بودجه فرهنگي خوب استان در عين اينكه مايه خرسندي است، نگراني‌هايي از جهت هزينه‌كرد اين بودجه وجود دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 14 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode