ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 آذر 1389     |     کد : 12379

ازدواج دانشجويي در آذربايجان شرقي 10 درصد رشد داشته است

مسئول ستاد ازدواج دانشجويي آذربايجان شرقي گفت: ازدواج دانشجويي در آذربايجان شرقي امسال با 10 درصد افزايش به 2 هزار و 600 زوج رسيد.

 
مسئول ستاد ازدواج دانشجويي آذربايجان شرقي گفت: ازدواج دانشجويي در آذربايجان شرقي امسال با 10 درصد افزايش به 2 هزار و 600 زوج رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام عباس عباس‌زاده ظهر امروز در نشست مطبوعاتي از ارائه تسهيلات ويژه براي مزدوجان دانشجو در دانشگاه‌هاي آذربايجان شرقي خبر داد.
وي با تاكيد بر توجه به غريزه جنسي گفت: اين غريزه براي بقاي نسل بشر است و سركوبي و آزادي بي‌حد و حصر آن صحيح نيست و بايد در مسير خانواده كنترل و هدايت شود.
عباس‌زاده اظهار داشت: جوانان و خانواده بايد براي تشكيل زندگي سعادتمندانه باانگيزه بالا تلاش كنند تا شاهد طلاق‌هاي رسمي و يا رواني در خانواده‌ها نباشيم.
مسئول ستاد ازدواج دانشجويي آذربايجان شرقي گفت: 2 هزار و 300 دانشجو ازدواج خود را ثبت و جشن ازدواج گرفتند و پيش‌بيني مي‌شود، امسال با 10 درصد افزايش به 2 هزار و 600 زوج برسد.
عباس‌زاده افزود: امسال براي نخستين بار هديه مقام معظم رهبري به صورت كامل به زوجين اهدا مي‌شود.
مسئول ستاد ازدواج دانشجويي آذربايجان شرقي با اشاره به سهميه دانشگاه‌هاي استان در ازدواج دانشجويي سال‌جاري گفت: دانشگاه تبريز با 270 زوج، دانشگاه آزاد تبريز با 400 زوج، دانشگاه آزاد اسلامي منطقه آذربايجان شرقي با 667 زوج و دانشگاه پيام نور با 450 زوج، دانشگاه علمي كاربردي با 172 زوج، تربيت معلم با 82 زوج، علوم پزشكي 116با زوج، سهند با 24 زوج، دانشگاه هنر اسلامي با 9 زوج و دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي جمعا با 100 زوج سهم خود را در ازدواج دانشجويي امسال مشخص كرده‌اند.
وي تصريح كرد: ثبت‌نام امسال به صورت اينترنتي بوده و يك نفر از دانشجويان بايد شاغل به تحصيل باشند و با مراجعه به سايت دانشگاه مي‌توانند ثبت‌نام كنند.
عباس‌زاده هشدار داد: ‌اگر هر دو طرف دانشجو باشند بايد يك نفر ثبت‌نام كند و اگر هر دو ثبت‌نام كنند سيستم به طور خودكار اطلاعات همسان را حذف مي‌كند و زوجين از هديه به طور كامل محروم خواهند شد.
مسئول ستاد ازدواج دانشجويي آذربايجان شرقي تصريح كرد: ثبت‌نام از چهارم آذر 89 آغاز شده و به مدت يك ماه ادامه خواهد داشت و بايد زمان عقد زوج مطابق دفترچه رسمي از 31 شهريور 88 تا 31 شهريور 89 باشد.
وي گفت: دانشجو پس از ثبت‌نام در سايت مدارك خود را حداكثر طي يك هفته به دفتر نهاد تحويل مي‌دهد و دفتر نهاد پس از مشاهده مدارك نسبت به تاييد ثبت‌نام اقدام مي‌كند.



نوشته شده در   شنبه 13 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode