ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 آذر 1389     |     کد : 12377

وضعيت رعايت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها رضايت بخش نيست

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: وضعيت رعايت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها رضايت‌بخش نيست و نيازمند توجه بيشتر به اين مسئله از سوي مديران دانشگاهي هستيم.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: وضعيت رعايت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها رضايت‌بخش نيست و نيازمند توجه بيشتر به اين مسئله از سوي مديران دانشگاهي هستيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري ظهر امروز در كارگروه تعميق و توسعه عفاف و حجاب در آذربايجان شرقي بر برنامه‌ريزي گسترده در راستاي تعميق فرهنگ عفاف در جامعه با توجه به ظرفيت‌هاي موجود فرهنگي در استان تاكيد كرد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به فعاليت كميته عفاف و حجاب در استان گفت: كارگروه عفاف و حجاب در آذربايجان شرقي پنج كميته دارد كه بايد مسئولان به اين كارگروه‌ها همت و توجه ويژه‌اي داشته و با توجه به اهميت كار در جلسات حضور يابند.
وي با بيان اينكه اختصاص بودجه براي موفقيت برنامه‌هاي عفاف و حجاب ضروري است، اظهار داشت: مسائل فرهنگي هزينه بردار است و اگر بودجه فرهنگي استان اختصاص يابد مي‌توان كارهاي بزرگي در اين راستا انجام داد.
پيرسمساري با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين‌المللي عفاف و حجاب خاطرنشان كرد: در آستانه برگزاري نمايشگاه 35 اتاق فكر در موضوعات نمايشگاه تشكيل شد و از چهار ماه قبل در اين زمينه فعاليت‌هاي متنوعي صورت گرفت.
وي اظهار داشت: از كميته‌هاي اجرايي كارگروه عفاف و حجاب انتظار اجراي انتظار كار عملياتي داشتيم كه بخشي از اين انتظارات محقق نشد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي تصريح كرد: در موضوع فروش لباس اسلامي در نمايشگاه فرخواني شده بود اما در نمايشگاه اغلب مدل‌هاي ارائه شده رنگ سياه داشته و براي جوانان جذابيت لازم را نداشتند كه بايد اين مسئله بيشتر مورد توجه باشد.
پيرسمساري افزود: توليدكنندگان، سازمان بازرگاني و ديگر افرادي كه مي‌توانند الگو بدهند مي‌توانند در عرضه مدل لباس اسلامي نقش‌آفريني كنند.
وي با بيان اينكه بودجه اختصاصي براي نمايشگاه بسيار محدود بود، گفت: تبليغات نمايشگاه با توجه به هزينه بسيار كم اختصاص يافته قابل قبول بود و حجم كاري خوبي انجام شد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي همچنين با تاكيد بر رعايت عفاف و حجاب در بخش‌هاي مختلف جامعه، اظهار داشت: وضعيت رعايت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها رضايت‌بخش نيست و نيازمند توجه بيشتر به اين مسئله از سوي مديران دانشگاهي هستيم.
وي تصريح كرد: ادارات و سازمان‌هاي مختلف نيز بايد در راستاي رعايت عفاف و حجاب از سوي كاركنان خود توجه و هماهنگي لازم را داشته باشند.


نوشته شده در   شنبه 13 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode