ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 آذر 1389     |     کد : 12345

گود زورخانه مكان پاكان و نيكان است

مدير‌كل تربيت ‌بدني آذربايجان شرقي گفت: گود زورخانه و ورزش باستاني مكان پاكان و نيكان است و نياز ورزش باستاني تبريز ساخت اين چنين مجموعه ورزش باستاني بود.

 مدير‌كل تربيت ‌بدني آذربايجان شرقي گفت: گود زورخانه و ورزش باستاني مكان پاكان و نيكان است و نياز ورزش باستاني تبريز ساخت اين چنين مجموعه ورزش باستاني بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت ‌بدني آذربايجان شرقي، سيدمحمد شروين اسبقيان در آيين افتتاحيه سالن باستاني علي ابن ابيطالب(ع) تصريح كرد: ورزش باستاني ورزشي مهم، غيرتي، اسلامي، ملي، مردانگي و جوانمردي است و گود زورخانه محل جوانمرداني است كه بر ارزش‌هاي اسلامي و انساني اهميت مي‌دهند.
وي ادامه داد: در سال‌هاي نه چندان دور مكان مقدس و شفاخانه‌اي بود كه پهلوانان و مردشدان پاي بر آستان مقدس آن مي‌گذاشتند.
اسبقيان، با تبريك موفقيت و افتخارآفريني قهرمانان ايران در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو چين گفت: در 30 سال گذشته و بعد از انقلاب اسلامي توجه خاصي به ورزش شده و با توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي در تمام نقاط ايران و حتي روستاها به خصوص در آذربايجان شرقي در كنار توسعه منابع انساني و توسعه ورزش همگاني در بين خانواده‌ها نتيجه آن توسعه ورزش قهرماني و كسب مقام ارزشمند چهارمي 16 دوره بازي‌هاي آسيايي بود.
مدير كل تربيت ‌بدني آذربايجان شرقي در خصوص سالن باستاني زورخانه علي ابن ابيطالب (ع) تبريز افزود: اين سالن در سال 88 عمليات آن آغاز شده است كه در زميني به مساحت يك‌هزار و 700 متر مربع با هزينه‌اي بالغ بر 8 ميليارد ريال ساخته شده است.
سالن باستاني زورخانه علي ابن ابيطالب (ع) تبريز در زميني به مساحت يك‌هزار و 700 متر مربع از محل اعتبارت استاني در دو طبقه ساخته شده است و داراي سونا، جكوزي، سوئيت و امكانات رفاهي در محيطي بسيار زيباست.
در حال حاضر در آذربايجان ‌شرقي سه زورخانه از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري هر كدام در يك‌هزار و 700 متر و با اعتباري بالغ بر 8 ميليارد و 500 ميليون ريال با محوطه‌سازي مربوطه در حال ساخت و اتمام است.
سالن ورزشي مايان‌سفلي تبريز، سالن 3 هزار نفري شبستر، سالن تيراندازي و استخر ملكان به مناسبت هفته بسيج افتتاح مي‌شود.


نوشته شده در   شنبه 13 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode