ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 فروردين 1387     |     کد : 111529

سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ميلاد پيامبر(ص) و هفته وحدت را تبريك گفت

سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ميلاد باسعادت خاتم رسولان و پيامبر رحمت، حضرت محمد ابن عبدالله (صلي‌الله عليه و آله و سلم) و «هفته بزرگ وحدت امت اسلام» را به عموم ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي‌ متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

نگار من كه به مكتب نرفت و خط ننوشت

به غمزه مسئله‌آموز صد مدرس شد

نوري كه در ازل خلق شده بود اينك در كالبد حضرت مصطفي دميده گرديد، آن‌گونه كه خود فرمود: "أوّلُ ما خَلَقَ اللهُ نوري." فرزندي پا به عرصه گيتي نهاده است كه به ميمنت او ازدحام فرشتگان در روي زمين بر آسمان فزوني يافته و در تهنيت اين بزرگ‌ميلاد جهان هستي بر يكديگر سبقت مي‌جويند. مردي كه بناست بناي ستم و بيدادي را كه بر فرزند آدم مي‌رود براندازد و نواي خوش قسط و عدل را در جهان طنين‌‌افكن‌ سازد. بزرگمردي آمده است تا در پيشگاه انسانيت، سرود توحيد سر دهد. او ولادت يافت تا پابرهنگان و آنان كه اربابان بيداد به استضعاف‌شان كشانده‌اند، شاهد رعناي آزادگي را در آغوش كِشند. اينك كنگره‌هاي تخت خسروان به مثابه يك نويد بزرگ فروريخته و شعله آتشكده‌ها بي‌فروغ گرديده است. او آمده است و ديري نخواهد پاييد كه واپسين حجت توحيد بر انسان عرضه مي‌گردد تا مومنان آفاق در پرتو خورشيد اسلام، شاهد غروب بتان باشند.

در چهاردهمين قرن اين ميلاد بزرگ كه جهان بشري پرشوروشرتر از پيش گرديده، نداي بلند توحيد كه از گلوي پاك آخرين پيامبرخدا برخاسته هنوز در پهنه كره‌خاكي طنين‌انداز است و امت او در روز ميلادش پيام وحدت خويش را در مأذنه‌هاي رفيع و شكوهمند اسلام به گوش جهانيان مي‌رسانند.

سازمان تبليغات اسلامي ميلاد با سعادت حضرت ختمي مرتبت پيامبر رحمت حضرت محمد ابن عبدالله (صلي‌الله عليه و آله و سلم) و «هفته بزرگ وحدت امت اسلام» را به عموم ملت مسلمان ايران تبريك و تهنيت گفته و از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايد كه همه ما را از پيروان و رهپويان طريق نبوت قرار دهد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 7 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode