ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 بهمن 1395     |     کد : 110770

حجت‌الاسلام علی رضا فضلی امام جمعه شهر زرنق: دو ویژگى مهم انقلاب ما،اسلامى و مردمی ‏بودن‏ است

حجت‌الاسلام علی رضا فضلی امام جمعه شهر زرنق شهرستان هریس گفت: دو ویژگى مهم انقلاب ما،اسلامى و مردمی ‏بودن‏ است و بهترین الگو در ساده زیستی، مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام علی رضا فضلی امام جمعه شهر زرنق شهرستان هریس گفت: دو ویژگى مهم انقلاب ما،اسلامى و مردمی ‏بودن‏ است و بهترین الگو در ساده زیستی، مقام معظم رهبری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت‌الاسلام علی رضا فضلی امام جمعه شهر زرنق در خطبه های نماز جمعه این هفته به حادثه ساختمان پلاسکو اشاره ای کرد وگفت: جان برکفان خطه‏ آتش با بالهاى سوخته تا عرش پر کشیدند.جان فدا کردن، به زبان آسان است، اما وقتى که در مقام عمل با مرگ مواجه می ‏شود، جور دیگرى است، خیلى سخت است.
خطیب نماز جمعه گفت: پیشگیرى، بهترین روش اداى دین به شهداى آتش نشان است. ضرورت پیشگیرى از حوادث مشابه؛ با جدیت و سرعت، بناهاى غیرایمن اعم از تجارى و مسکونى، شناسایى و در فرایندى منطقى در دستور ایمن‏ سازى و یا تجدید بنا قرار بگیرند.
روحیه بسیجى و همدلى ملى، سرمایه بی ‏پایان ملت ایران است وضرورت یارى به مال‏باختگان حادثه از مهمترین خواسته های ما ومردم ایران است.
وی به مناسبت های هفته اشاره ای کرد وگفت: سه ‏شنبه12 بهمن ماه 57سالروز بازگشت حضرت امام خمینى(ره) به ایران وآغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامى است. دو ویژگى مهم انقلاب ما،اسلامى و مردمی ‏بودن‏ است و عمده عوامل پیشبرد و ادامه انقلاب‏،حفظ تعهد به اسلام‏ وحضور در صحنه مردم‏ وساده ‏زیستى دولتمردان‏ و مسئولان. نه حقوق های نجومی و مفاسد اقتصادی است.بهترین الگو در ساده زیستی، مقام معظم رهبری است.
اجلاس سه ‏جانبه (روسى، ترکى و ایرانى) با هدف تثبیت و استمرار آتش ‏بس تا حاکم شدن آرامش در سوریه.روز سه شنبه ۵بهمن وزیر خارجه قزاقستان با قرائت بیانیه پایانی ضمن اعلام حمایت از این مذاکرات که با طرح روسیه برگزار شد اعلام کرد که تمامى طرف‏ها بر حمایت از تمامیت ارضى سوریه تأکید کردند.
نشست آستانه یک بار دیگر نقش سازنده جمهورى اسلامى را در منطقه به نمایش گذاشت که همواره با یک موضع اصولى بر مبارزه با تروریسم و اولویت دادن همزمان به راهکار سیاسى براى حل بحران سوریه تأکید داشته است.
خطیب نماز جمعه به پیام رهبر معظم انقلاب به پنجاه و یکمین نشست اتحادیه انجمن ‏هاى اسلامى دانشجویان در اروپا (لاهه هلند) شاره ای کرد وگفت: این نشست واجد نکات مهمى است که علاوه بر دانشجویان ایرانى مسلمان در حال تحصیل در آمریکا، لازم است همه دلسوزان و مومنان به انقلاب اسلامى به آن توجه ویژه داشته باشند. از جمله جوانى و دانشجویى و تحصیل علم، همچون پیشرانى پرقدرت، انسان را در رسیدن به آرمانهاى والا یارى می ‏کند ودانشجویان بایستی بر محیط پیرامونى خود اثرگذارى کنید وبر رهروان راه خدا بیفزایید.


نوشته شده در   يکشنبه 10 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode