ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 بهمن 1395     |     کد : 110450

امام جمعه هریس: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید تبیین شود

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس افزود:

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس افزود: تغییر نظام شاهنشاهی و رویکردهای اصلی حاکمیت، ارتقای جایگاه علمی ایران در بین کشورهای دنیا، تاثیر گذاری در معادلات منطقه ای و جهانی، خدمات رسانی به مردم مناطق محروم، برقراری حکومت مردم سالاری دینی در ایران و برپایی نظام ولایی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت جشن های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیار و تهدیدها و فرصت های زیادی دیده که در سایه ظرفیت های بالای این حرکت الهی، می توان تهدیدهای پیش رو را به فرصت تبدیل کرد.
خطیب جمعه هریس یادآوری کرد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و تجدید عهد و میثاق با آرمان های آن ها برگزار می شود و باید این جشن ها با مشارکت آحاد مختلف مردم باشد.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن ادامه داد: آل سعود با حمله به یمن در 22 ماه گذشته از همه نوع تسلیحات مدرن آمریکایی و انگلیسی برای نابودی مردم این کشور استفاده کرده است.
وی گفت: در این جنگ کودکان به دلیل ضعیف بودن بیشتر در معرض آسیب هستند به طوری که در حملات هوایی 22 ماه گذشته جنگنده های سعودی به یمن 2 هزار و 610کودک شهید و بیش از 16 هزار نفر هم زخمی شده اند.
امام جمعه هریس یادآوری کرد: اول بهمن بخاطر مقاومت روحانیان و طبقات مختلف مردم این شهرستان در سال 1316در مقابل کشف حجاب رضاخانی و حبس و تبعید جمعی از روحانیان و برخورد دستگاه حکومتی منحوس پهلوی با مردم به عنوان روز حجاب و عفاف نامیده شد.
حجت الاسلام احمدی، افزود: مدت 3 سال متمادی است که در سالروز این حادثه مهم همایش عفاف و حجاب با حضور مردم و با همکاری همه نهادها و دستگاه ها در شهرستان هریس برگزار می شود.
وی با اشاره به حادثه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران گفت: این حادثه ناگوار موجب تاثر و تاسف رهبر معظم انقلاب، مسئولان و مردم شد و مجموعه نیروهای امدادرسان در این حادثه به موقع و با مجاهدت تلاش کردند.
حجت الاسلام احمدی، شهادت تعدادی از ماموران خدوم آتش نشانی برای نجات مردم را به خانواده های آنان تسلیت گفت و اظهار کرد: انتظار می رود همه تلاش ها برای نجات جان گرفتارشدگان در زیر آوار جهت دهی شود.


نوشته شده در   جمعه 1 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode