ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 بهمن 1395     |     کد : 110446

امام جمعه بناب: ماه بهمن یادآور پیروزی انقلاب و شکست باطل است

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آغاز ماه بهمن افزود: 22 بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران تا بن دندان مسلح بود و باید سرمشق زندگی ما باشد.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آغاز ماه بهمن افزود: 22 بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران تا بن دندان مسلح بود و باید سرمشق زندگی ما باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا از هم گسسته نشده و در داخل برای خود دشمن تراشی نکنیم، اظهار کرد: با انقلاب مردم ایران رژیم 2 هزار و 500 ساله بیرون انداخته شد.
خطیب جمعه بناب با اشاره به دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی یادآوری کرد: ملت ایران ناشناخته بود ولی این انقلاب ما را در دنیا شناخته تر کرد و زمانی اگر علوم و فنونی هم بود کلیدش دست بیگانگان بود.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: در زمان کنونی به برکت انقلاب همه چیز داریم و اختیارش هم دست خودمان است و در دست سایر قدرت ها نیست.
وی گفت: هر علم و پیشرفتی که امروز در کشور حاصل شده در داخل به دست خودمان بوده است و تمام کشمکش ها از این ناحیه است که چرا ملت ایران باید به این پیشرفت ها دست یابد.
امام جمعه بناب اظهار کرد: به برکت انقلاب، خون شهدا و جانفشانی شهیدان اکنون ایران اسلامی به عنوان جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شناخته می شود و این دستاورد کمی نیست.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: اکنون ایران اسلامی به عنوان پایگاه منحصر به فرد اسلام ناب محمدی(ص) بر روی زمین شناخته می شود.
وی یادآوری کرد: جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مردمی ترین و سازش ناپذیرترین حکومت روی زمین می شناسند و برای دستیابی به این مهم باید هزینه داد.
وی گفت: جمهوری اسلامی، عدم جدایی دین از سیاست را به تصویر کشیده و نهضت های آزادیبخش را بر روی زمین به حرکت درآورده است.
امام جمعه بناب با اشاره به برگزاری حدود 40 انتخابات در 37 سال گذشته در کشور اظهار کرد: این در حالی است که اکثر انتخابات در کشور ما با بیش از 65 درصد مشارکت مردم بوده است و در سخت ترین شرایط تهدید، تحریم، جنگ و فتنه این انتخابات را برگزار کرده ایم.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: اکنون در راس حاکمیت فقیهی جامع از اولاد پیامبران الهی قرار گرفته و فرهنگ نماز، خداپرستی، خداجویی و اعتکاف در لابلای جامعه ریشه دوانده است.
وی گفت: چرا برخی فقط به نقاط منفی نگاه می کنند و اجتماع ها و مراسم های مذهبی که با حضور جوانان موج می زند را نمی بینند.
امام جمعه بناب با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به یکی از قطب های مهم و حیاتی در صنعت نفت، گاز، تسلیحات، مخابرات، عمران و انرژی هسته ای صلح آمیز تبدیل شده است، گفت: اکنون شرایطی مهیا شده که شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در دنیا جهانی شده و قدرت و عزت ایران در میان ملت های منطقه و جهان عالم گیر شده است.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: امروز شرایطی برای جمهوری اسلامی فراهم شده که به جای اینکه ما به روسیه تکیه کنیم این کشور به جمهوری اسلامی تکیه می کند.
وی با اشاره به دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فنون هسته ای صلح آمیز و تولید کامل سوخت هسته ای یادآوری کرد: من با برجام کاری ندارم و هر امتیازی که داده و گرفته شده با صلاحدید و همکاری بزرگان نظام بوده است و هر وقت بخواهیم به تولید انبوه سوخت هسته ای دست پیدا می کنیم.
خطیب جمعه بناب گفت: 22 بهمن عید بزرگ ماست و باید از ته دل این روز و این دهه را جشن بگیریم.
حجت الاسلام باقری بنابی، افزود: مردم و اصناف باید این دهه را جشن بگیرند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند تا قدرت های بزرگ دنیا بدانند که ما همچنان بیداریم و به انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستیم و قدر جواهری را که در دست داریم، می دانیم.
به گزارش ایرنا، وی گفت: دشمن هر وقت می خواهد برای این نظام نقشه ای بکشد با هر 22 بهمنی که می آید و صحنه های حضور مردم را می بیند، عقب نشینی می کند.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به برخی کم و کاستی ها در جامعه، افزود: مردم از مسئولان انتظارات بیشتری دارند و آن ها باید این کاستی ها را رفع کنند.


نوشته شده در   جمعه 1 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode