ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1389     |     کد : 11023

تصویربرداری از حریم خصوصی دیگران از دیدگاه مقام معظم رهبری

به گزارش شبكه اطلاع رسانی اجتهاد، در مقاله شیوه زندگی و شاخصه‌های مكتب میرزای شیرازی كه به قلم غلامرضا كلی زواره نگاشته شده است...

به گزارش شبكه اطلاع رسانی اجتهاد، در مقاله شیوه زندگی و شاخصه‌های مكتب میرزای شیرازی كه به قلم غلامرضا كلی زواره نگاشته شده است، به جایگاه علمی، سیاسی و فرهنگی میرزای شیرازی پرداخته شده و آمده است: هنگامی كه میرزا در سال 1288 در زمان خلافت شریف عبدالله حسنی به سفر حج مشرف شد، صاحب خانه ورود وی را به آگاهی حاكم مكه رساند، شریف دستور داد مأموران میرزا را با احترام نزد وی آورند، اما میرزا پیامی برای وی فرستاد كه شریف خود به دیدار میرزا رفت.
«كوتاهی در حق امامان‌(ع)» به قلم آیت‌الله سید احمد خاتمی، عنوان مقاله‌ی دیگری است كه با استناد به متون دینی به تبیین اوصاف ائمه‌(ع) روایت جامع حضرت امام رضا‌(ع) درباره مقام والای ائمه‌(ع)، نگاه امام در نگاه علامه حلی پرداخته است.
در این نوشتار آمده است: در روایات اهل‌بیت‌(ع) امامان به عنوان «عِدل قرآن» « برترین مخلوق خداوند»«اولوالامر»، «اهل ذكر»، «حافظان دین» و «ابواب‌‌الله» معرفی شده‌اند؛ بنابراین كسی كه امامان را با این اوصاف بشناسد، غالی نیست اما كوتاه آمدن از این اوصاف، مصداق تقصیر در حق اهل‌بیت‌(ع) است.
استفتائات مقام‌معظم‌رهبری پیرامون موضوعات مختلف همچون تماشای قمار بازی دیگران، روش جبران توهین‌ها و كذب‌ها، تقلب، ورود و تصویربرداری از حریم خصوصی دیگران، كشتن حیوانات موزی، اصلاح دروغ سهوی، رد مظالم و... از دیگر عناوین این نشریه می‌باشد.
«نكاتی درباره حلال و حرام در خوراكیها» كلامی از سخنان آیت‌الله جوادی‌آملی شامل تجلیل طیبات و تحریم خبائث، افراط و تفریط در احكام الهی متنوع، شكر نعمت در پرتو طاعت و ولایت معصومان و... است.
نقش اصلاحی زنان در جامعه و ماجرای حجاب و عفاف به قلم حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر، گذری بر مهمترین رخداد‌ها و مسایل جهان اسلام، و نیز «فرهنگ، بسیج، جنگ نرم و باقی قضایا» در گفت و گو با سردار سید محمد حجازی، فریاد «الله‌اكبر» بر فراز تریبون حساسترین مسابقه كشتی جهان از سوی «بلال ماخوف» كشتی‌گیر مسلمان روسی، جستاری در چرایی «مقدس» شدن دفاع هشت‌ساله ایران و نیز نقد یك نظریه روان‌شناسانه در باب اشغالگری، دیگر عناوین سیصدو چهل و ششمین شماره عقیدتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، پاسدار اسلام می باشد.


نوشته شده در   پنجشنبه 13 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode