ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 دي 1395     |     کد : 109791

امام جمعه هریس: حماسه 9 دی مانع فتنه آفرینی های جدید است

حجت الاسلام قهرمان احمدی در نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهارکرد: حماسه عظیم یوم الله 9 دی از عناصرقدرت نظام جمهوری اسلامی و نمونه ای از ظرفیت های ایران اسلامی ...

حجت الاسلام قهرمان احمدی در نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهارکرد: حماسه عظیم یوم الله 9 دی از عناصرقدرت نظام جمهوری اسلامی و نمونه ای از ظرفیت های ایران اسلامی برای ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی در جهت مقابله با جبهه دشمن حول محور ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری بوده و ماندگارسازی آن در تاریخ کشور تاثیر مستقیم برماندگاری انقلاب و پیش روندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی گفت: فتنه 88 تهاجم همه جانبه به اصل نظام و ولایت فقیه و بنیان انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و خیانت و حماقت سران فتنه است .
امام جمعه هریس گفت: ملت عاشورایی ایران باحماسه 9 دی ظرفیت های انقلاب و نظام در مهار فتنه ها و برهم زدن معادلات و محاسبات دشمنان را آشکارتر ساخت و با نمایش پیوند امت با امام ، روحیه و امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید .
وی گفت: غفلت از علل و ریشه های فتنه 88 و حماسه 9 دی ،یک انحراف و خطای تاریخی و فرصت دهی برای بوجود آمدن فتنه جدید و پرهزینه علیه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است.
خطیب نماز جمعه هریس به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی متکی به خدای متعال مبتنی بر حمایت و پشتیبانی مومنان شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه دشمنان در مقابله با نظام اسلامی به دنبال تضعیف عناصر قدرت نظام هستند، گفت: آن ها می کوشند که ملت ایران را از نظام اسلامی جدا و با فشار وارد کردن بر ملت ایران از طریق تحریم و دیگر راه های جنایتکارانه ملت در تداوم مسیرانقلاب ناامید کنند.
امام جمعه هریس با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که گروهی از خائنان فتنه گر و دشمنان ملت ایران با نامه نگاری به رئیس جمهور منتخب جدید امریکا دونالد ترامپ از او خواسته اند که با افزایش تحریم ها، فشار را برملت ایران افزایش داده و با عهد شکنی در برجام به دشمنی با ایران ادامه دهد، افزود: خیانت این فتنه گران چنان رسوا و باعث بی آبرویی است که برخی از همراهان داخلی آن ها نیز از این رسوایی شرمنده شده و از آن تبری می جویند.


نوشته شده در   جمعه 10 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode