ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 دي 1395     |     کد : 109786

امام جمعه هشترود: شهردار هشترود دست از لج‌بازی بردارد و به فکر شهر باشد

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان هشترود با اشاره به نقض برجام با تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا اظهار داشت:‌ تمام مطالب ارائه شده در این زمینه انعکاس واقعیت‌های...

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان هشترود با اشاره به نقض برجام با تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا اظهار داشت:‌ تمام مطالب ارائه شده در این زمینه انعکاس واقعیت‌های بیرونی و اتفاقات روی داده در میدان عمل است و هیچ رویکرد سیاسی و انتخاباتی نیز در آن دخیل نیست.

وی افزود: اصرار دولتمردان و مذاکره کنندگان بر مذاکره با طرف‌های غربی باعث شده مقام معظم رهبری اذن بدهند اما ایشان تاکید کردند که به آمریکا و همپیمانانش اعتماد نکنید و در همه مراحل قدم به قدم پیش بروید.

امام جمعه هشترود افزود: بعد از مدت‌ها مذاکره توافق‌نامه‌ای بین طرفین امضا شد و مردم هم انتظار رفع مشکلات را داشتند اما تحلیلگرهای داخلی و خارجی اذعان داشتند که برجام یک طرفه نوشته شده و بیشتر اعتماد ایران را به طرف‌های مقابل نشان می‌دهد.

رحیمی اضافه کرد: طرف‌های غربی در توافقنامه همه تعهدات ایران را به روی کاغذ آوردند اما بیشتر تعهدات خود را شفاهی بیان کردند و ایران هم کاملا به تعهدات خود عمل کرد بطوریکه غربی‌ها هم به سرعت عمل و دقت ایرانی‌ها در اجرای تعهداتشان تعجب می‌کردند.

وی ادامه داد: با اعتماد مذاکره کنندگان کشور به طرف‌های غربی دستاوردهای هسته‌ای خود را فدا کردیم اما طرف‌های مقابل بهانه‌گیری کردند و قانون تحریم‌های ایران موسوم به داماتو را نیز تمدید کردند که بسیار رذیلانه بود.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: رهبر انقلاب تذکر دادند که اگر آنها بدعهدی کنند ما نیز باید قاطعانه برخورد کنیم و خوشبختانه مسئولان هم یکپارچه گفتند که نقض آشکار در برجام صورت گرفته است.

رحیمی تاکید کرد: وزیر امور خارجه کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی به اشتباه خود نسبت به اعتماد به وزیر امور خارجه آمریکا در قول شفاهی جان کری برای عدم تمدید داماتو اذعان کرده است.

وی بیان کرد: ما باید اهرم فشاری در دستمان داشتیم که در صورت عدم تعهد آمریکایی‌ها آن را اعمال می‌کردیم اما دستمان خالی شده است، اگر چه امید است با درایت دولتمردان و پشتیبانی رهبر انقلاب بتوانیم از حق کشورمان دفاع کنیم.

امام جمعه هشترود در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب شهر هشترود بعد از بارش‌های برف چند روز گذشته نیز ابراز کرد: مسئولان بدانند حافظه تاریخی مردم قوی است و نباید کاری کنند که در نزد مردم بدنام شوند، باید به اندازه وسعشان تلاش کنند تا مردم هم راضی باشند.

رحیمی با تذکر به شهردار نسبت به وضعیت نامناسب معابر شهری گفت: از شهردار تقاضا دارم دست از لج‌بازی بردارد و به فکر شهر باشد.


نوشته شده در   جمعه 10 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode