ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 دي 1395     |     کد : 109587

امام جمعه هریس: پیام حماسه 9 دی همراهی مردم با انقلاب و اسلام بود

امام جمعه شهرستان هریس گفت: پیام حماسه 9دی برای دشمنان خارجی وداخلی این بود که هرکس بخواهد آدرس غلط بدهد، درمقابل نظام بایستد، حتما ازگردونه انقلاب دفع و از نگاه ملت بزرگ ایران مطرود خواهد شد.


امام جمعه شهرستان هریس گفت: پیام حماسه 9دی برای دشمنان خارجی وداخلی این بود که هرکس بخواهد آدرس غلط بدهد، درمقابل نظام بایستد، حتما ازگردونه انقلاب دفع و از نگاه ملت بزرگ ایران مطرود خواهد شد.


حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به تاکید رهبری به وحدت مسلمانان در جمع مسئولان نظام ومیهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، خاطرنشان کرد: خادمان وعاملان تفرقه خواسته یا ناخواسته درراه دشمن وابزار دست آن ها هستند.
وی همچنین به نقش انگلستان به عنوان یک استعمارگرسابق ودشمن دیرینه جهان اسلام اشاره ای کرد و گفت : مقام معظم رهبری به اظهارات تفرقه افکنانه وبی شرمانه نخست وزیر جدید انگلیس در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس در بحرین پاسخ دادند وبه ملت ایران نیز توصیه کردند که تداوم راه امام (ره) واهداف انقلاب اسلامی ضامن سعادت دنیا وآخرت ملتی است که در دهه های گذشته امتحان موفقی در مسیر انقلاب داده است .
خطیب نمازجمعه هریس با اشاره به اینکه 9 دیماه روز‌بصیرت ومیثاق امت باولایت است، گفت: مقدمات انتخابات 88و فضای تبلیغات انتخاباتی، نشان از یک برنامه ریزی برای فتنه پیچیده بود و در شرایطی که هیچ خطری کشور را تهدید نمی کرد و موفقیت نظام استثنایی و ممتاز بود ،دروغ ،افترا وتهمت در کشور علیه نظام به راه انداختند.
وی اظهارکرد: از ابتدای تبلیغات انتخاباتی موج تقلب در انتخابات با بهره گیری از تکنیک های عملیات روانی نهادینه شد و این طور جا انداختند که یاما پیروز‌ انتخابات هستیم یا هرکس دیگر از صندق ها بیرون‌ آید، معنی آن این است که نظام تقلب کرده است.
وی با اشاره به اینکه 17سفارتخانه و8 دفتر خارجی در فتنه آمریکایی، اسرائیلی سال 88 نقش فعال داشتند، گفت:
آمریکائیها چند هفته پس از حماسه نهم دی سال1388و بعد از ناامید شدن ازفتنه در فروپاشی نظام از درون الگوی خود را در برخورد با جمهوری اسلامی تغییر دادند و الگوی‌تحریم را باهدف خسته کردن مردم وبرانگیختن ملت ایران برای شورش داخلی جایگزین کردند.
خطیب نماز جمعه گفت: باصراحت اعلام میکنم‌ که اگر ازفتنه 88حساسیت زدایی شود درآینده به فتنه های بزرگتری مبتلا خواهیم شد.
وی گفت: مسئولان ودلسوزان کشور نباید به افرادی که پیشینه فتنه گری دارند یا شناخت از فتنه ندارندو هرلحظه ممکن است دچاره فتنه شوند مسئولیت های نظام رابه ویژه در بخش ها حساس کشورواگذارکنند.
امام جمعه هریس با گرامی داشت هفته ثبت احوال از تلاش های خدمت گزاران این عرصه قدردانی کرد.
خطیب نماز جمعه هریس همچنین 7دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام (ره)را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) دراین روز همگان را برای یاد دادن ویاد گرفتن دعوت کرد.
حجت الاسلام احمدی با تبریک میلاد مسعود پیامبر صلح ودوستی، مبشر رحمت، مسیحای عشق و پاک سرشتی حضرت عیسی بن مریم (ع) یاد آوری کرد:فرشتگان گفتند: ای مریم همانا خداتورا به کلمه ای که نامش مسیح، عیسی بن مریم است بشارت می دهد که او دردنیا وآخرت آبرومند ومقربین درگاه خداست .
وی با بیان اینکه حضرت عیسی(ع)نامش در قرآن کریم همراه با فضیلت وعظمت بسیار ذکرشده و به عنوان (عبدالله) کلمه خدا، روح خدا و تایید شده به روح القدس مفتخر شده است، افزود: در قرآن مجید 45 بار نام مبارک حضرت عیسی و 15بار لقب مسیح یاد شده است .
امام جمعه هریس گفت: ازمعجزات آن حضرت صحبت کردن درگهواره وزنده کردن مردگان وشفای بیماران صعب العلاج به اذن الله است.
وی گفت: حضرت عیسی (ع)نه تنها در میان فرقه های مختلف مسیحی بلکه در بین تمامی پیروان ادیان، به ویژه مسلمانان از احترام خاصی برخوردار است .


نوشته شده در   شنبه 4 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode