ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1395     |     کد : 109549

امام جمعه شهر مهربان: آزادی حلب بزرگ‌ترین پیروزی برای جبهه مقاومت بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهخی به فرمایشات مقام معظم رهبری...

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهخی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و همچنین شرکت‌کنندگان و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اشاره و اظهار داشت: تأکید مقام عظمای ولایت در این دیدار متحد شدن مسلمانان در برابر دشمنان دین و افزایش وحدت، هم‌افزایی، کمک به همدیگر و دوری از اختلاف و تفرقه‌افکنی بود.

خطیب جمعه شهر مهربان، آزادسازی حلب را نمونه عینی از وحدت شیعه، سنی و مسیحی عنوان کرد و افزود: آزادی حلب بزرگ‌ترین پیروزی برای جبهه مقاومت بود که تمام معادلات جهانی در خصوص آینده سوریه را به هم زد.

وی با اشاره به اعزام کاروان کمک‌های مردمی از منطقه مهربان به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در روزهای اخیر از  زحمات فرماندهی حوزه شهید محلاتی، بخشدار و تمام مسؤولان منطقه در سازماندهی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی قدردانی و از اهالی منطقه نیز به‌خاطر همکاری، همراهی و کمک‌هایی که کردند تشکر کرد.

مرسلی با اشاره به ترور سفیر روسیه در ترکیه آن را نشانه زبونی و شکست استخوان داعش و حامیانش عنوان کرد.

امام جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم با گرامیداشت 3 دی‌ماه روز ثبت و احوال و با تبریک این روز به ریاست و همکاران ایشان در ثبت و احوال مهربان از اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان خواست که در ثبت وقایع حیاتی (ازدواج و وفات ) بیشتر از قبل با ثبت و احوال همکاری کنند.

وی با گرامیداشت سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) از رشادت‌ها و تلاش‌های فرماندهان و سربازان گمنام در عرصه امنیت هوایی قدردانی کرد و افزود: در سایه ایمان، تخصص و برخورداری از تجهیزات نوین در طول 30 سال گذشته یک مورد هم هواپیماربایی موفق رخ نداده است و تمام ترفندها و نقشه‌های هواپیماربایی منجر به شکست شده است.

خطیب جمعه مهربان همچنین به روح مطهر تمام شهدای امنیت هوایی درود و صلوات فرستاد.

مرسلی، 7 دی ماه سالروز شهادت آیت‌الله غفاری به‌ دست مأموران رژیم شاه در سال 1353 را گرامی داشت و به ارواح مطهر تمام شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس درود و صلوات فرستاد.

وی با گرامیداشت 7 دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) در دی‌ماه 1358 اظهار داشت: تعلیم و تعلم عبادتی است که خداوند تبارک و تعالی به آن دعوت کرده است.

امام جمعه شهر مهربان به یک مسئله دردآور در خصوص محرومیت تحصیلی 40 دانش‌آموز به‌ خاطر مشکلات مالی خانواده‌هایشان اشاره کرد و اظهار داشت: آقای پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی و خیّران استانی و منطقه توجه داشته باشند که بیش از 40 نفر دانش‌آموز در منطقه مهربان به‌ خاطر مشکلات مالی خانواده‌هایشان مجبور به ترک تحصیل شده‌اند و قطعاً چنین چیزی پذیرفتنی نیست.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode