ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1395     |     کد : 109548

امام جمعه شهرستان هشترود: امروز خیلی از فتنه‌گران حقوق‌های نجومی می‌گیرند

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه هشترود با اشاره به فرارسیدن 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: 9 دی تداوم‌بخش 22 بهمن است و به عنوان روز درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت شد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه هشترود با اشاره به فرارسیدن 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: 9 دی تداوم‌بخش 22 بهمن است و به عنوان روز درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی افزود: ده‌ها کتب و تحلیل نیاز است تا شور و عظمتی که ملت ایران خلق کردند را بیان کنند، چرا که در سال 88 تمام دشمنان داخلی و بیرونی دست به دست هم دادند تا با ارائه شبهه تقلب در انتخابات و ابطال آن، انقلاب را ساقط کنند.

امام جمعه هشترود افزود: رهبر انقلاب با پافشاری به اجرای قانون در کشور در آن زمان در مقابل فتنه‌گران به همراه مردم ایستادند و نقشه آنها را خنثی کردند.

رحیمی اضافه کرد: در سال 88 میزان فاصله آرا بین کاندیداهای اول و دوم 13 هزار رای بود و فتنه‌گران ندای تقلب را سر می‌دادند اما با وجود اینکه رئیس جمهور فعلی با اختلاف رای جزئی 250 هزار نفری باز هم نظام از انتخابات دفاع کرد.

وی تصریح کرد: چندین ماه فتنه‌گران امواج فتنه را بر کشور وارد کردند و بر طبل مخالفت کوبیدند اما درایت رهبر انقلاب نقشه راهی بر ملت ایران در مقابل فتنه‌گران شد.

خطیب جمعه هشترود تاکید کرد: فتنه سال 88 با جنگ روانی دشمنان نظام به راه انداخته شد تا نظام را به ورطه سقوط برساند اما مردم و رهبری در کنار هم ایستادند و چشم فتنه را در روز 9 دی کور کردند.

رحیمی ادامه داد: در روز 9 دی بصیرت و درایت رهبری بر مردم متبلور شد بطوریکه خارجی‌ها هم به عظمت مدیریت رهبری در فتنه 88 متحیر مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین زمان‌های انقلاب عده‌ای به نظام خنجر کشیدند حتی آنهایی که همراه با انقلاب بودند اما امروز آن فتنه‌گران در نظام اسلامی صاحب منصب شده و باز هم علیه آن برنامه‌ریزی می‌کنند که این از مظلومیت نظام است.

امام جمعه هشترود گفت: خیلی از فتنه‌گران اگر در کشورهای دیگر بودند به اعدام محکوم می‌شدند اما امروز آزادانه حقوق‌های نجومی می‌گیرند و دل مردم را هم به رنج آورده‌اند، آنها به فکر مردم نیستند و یارانه نقدی مردم را با منت می‌دهند اما حقوق‌های خود را حقشان می‌دانند. این افراد دلسوز مردم نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد.

رحیمی با گلایه از دولت گفت: در برخی از استان‌ها مانند خوزستان در فصول پرمصرف برق، قیمت آن برای مردم نصف بها حساب می‌شود اما در هشترود که یکی از سردسیرترین مناطق کشور است گاز بها تمام حساب می‌شود و نیاز به بازنگری دارد و از فرماندار و رئیس اداره گاز انتظار داریم پیگیر این موضوع باشد.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode