ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395     |     کد : 109354

امام جمعه هریس:با آزادی حلب جبهه استکبار به اسارت درآمد

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با تبریک آزادسازی شهر حلب اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت چشمان غرب و هم پیمانان آن را خیره می کند.

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با تبریک آزادسازی شهر حلب اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت چشمان غرب و هم پیمانان آن را خیره می کند.
وی ادامه داد: جبهه استکبار به خوبی می داند که این پیروزی اگر چه در مرحله اول به ملت مظلوم سوریه تعلق دارد ولی در افکار عمومی به عنوان پیروزی بزرگ ایران اسلامی محسوب می شود و این موضوع جاذبه انقلاب اسلامی را افزایش می دهد.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز از ارکان اسلام و اقامه آن از وظایف حکومت مومنان است.
وی خاطر نشان کرد: اهمیت اقامه نماز و ترویج آن ناشی از اهمیت خود نماز است.
امام جمعه هریس گفت: نماز دری گشوده بر روی همه آحاد است که از آن می توان به هدایت و رحمت خداوند رسید و زندگی را در سمت درست و سرشار از خیر و برکت قرار داد.
امام جمعه هریس همچنین با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: باید میان حوزه و دانشگاه وحدتی فرا محیطی ایجاد شود. وی افزود: مهم این است که فرهنگ نوین حوزه در دانشگاه و فرهنگ جدید دانشگاه در حوزه باشد و اندیشه های این دو با هم مبادله شوند.
احمدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این رابطه گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است و این مسئله هم مثل همه تصمیم های مهم آن حکیم عالی مقام و یکی از برکات وجودی ایشان هست.
امام جمعه هریس خاطر نشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته و مستقل پیش برویم.


نوشته شده در   جمعه 26 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode