ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آذر 1395     |     کد : 109338

امام جمعه شهرستان اهر تاکید کرد: ضرورت توجه جدی به ایمنی جاده ها

امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت توجه جدی به ایمنی جاده ها تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان اهر بر ضرورت توجه جدی به ایمنی جاده ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اهر، با گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان گفت: در کنار رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان، لازم است مسئولان نیز نسبت به ایمنی جاده ها و وسایط حمل و نقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی نیز توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد حوادث ناگواری همچون حادثه اخیر قطار تبریز -  مشهد نباشیم.

وی همچنین با تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: با توجه به هجمه های دشمنان به مسلمانان و مقدسات، پیامبر اسلام و اهل بیت (ع) بهترین الگو به صورت عملی در شناساندن چهره واقعی اسلام برای مسلمانان هستند.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت ا... مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: ار تباط و تقویت بین حوزه و دانشگاه در زمینه های مختلف بیش از پیش مورد توجه مسئولان و طلاب و دانشجویان باشد.

وی، همچنین با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری  افزود: تا زمانی که استکبار و قلدران هستند، مردم دنیا یک لحظه احساس آرامش نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین خواستار صرفه جویی در مصرف گاز و برق در روزهای سرد از سوی مردم جهت جلوگیری از قطعی های احتمالی شد.

وی، همچنین با اشاره به آزادسازی حلب، این آزادسازی را به برکت مقاومت و اتحاد دانست.

امام جمعه شهرستان اهر، با اشاره به برگزاری رزمایش اخیر ارتش گفت: برگزاری اینگونه رزمایش هاعلاوه بر تقویت و آمادگی نیروهای مسلح، باعث ناامیدی دشمنان می شود.

وی، همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز ارسبارانی های مقیم تهران در تهران گفت: از خیران انتظار داریم در جهت نوسازی و تجهیز مدارس منطقه از هیچ کمکی دریغ نکنند.

حجت الاسلام حاجی زاده، با اشاره به تمدید تحریم ها از سوی آمریکا علیه کشورمان گفت: مقام معظم رهبری بارها بدعهدی های آمریکا را گوشزد می کنند اما کسی گوش نمی دهند و امروز آنهایی که تمایلی به غرب و آمریکا دارند بدانند آمریکا عهدشکن هستند و قابل اعتماد نیستند.


نوشته شده در   جمعه 26 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode