ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 آذر 1395     |     کد : 108962

امام جمعه سراب: تصویب و تمدید قانون داماتو از سوی دولت آمریکا نقض برجام است

امام جمعه سراب گفت: تصویب و تمدید قانون داماتو از سوی دولت آمریکا نقض برجام است.

امام جمعه سراب گفت: تصویب و تمدید قانون داماتو از سوی دولت آمریکا نقض برجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سراب با اشاره به تمدید قانون تحریم موسوم به داماتو، که دیروز به تصویب نمایندگان آمریکا رسید، گفت : آمریکا با تمدید این قانون، عملا از برجام خارج شده واین درحالی است که ایران درعمل به تعهدات خود در برجام هیچ کوتاهی نکرده است.

وی افزود : دولتمردان ایران و خصوصا وزارت امور خارجه باید در مقابل این قانون، با واکنش جدی واقدام متناسب، پاسخ دندان شکنی به بد عهدان آمریکایی بدهند .

وی با بیان اینکه طی 38 سال گذشته دولت آمریکا، غیر قابل اعتماد بودن خود را به ایران نشان داده است گفت : برخی از مسوولان، تصویب تحریم های جدید علیه ایران را باور نمی کردند، اما روز گذشته با 99 رای این موضوع در سنای آمریکا تصویب شد.

خطیب جمعه سراب در بخشی دیگر از سخنان خودبا اشاره به حادثه برخورد 2 قطار در مسیر تبریز - مشهد افزود : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حادثه نتیجه کوتاهی یا بی توجهی بود، نباید رخ می داد و امروز باید به آن رسیدگی کرد و به خانواده های داغ دیده دلداری داد.

اکرمی همچنین با تبریک فرارسیدن  18 آذر، روز دانشجو گفت: جنبش های دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی  و دوران دفاع مقدس موثر بوده و دانشجویان در شرایط کنونی کشور، باید بدون وابستگی به جناح خاص با بصیرت دینی خودشان، در برابر فساد های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مقابله ومبارزه کنند .

وی با تسلیت فرارسیدن روز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)   از تلاشهای هیئت امنای مساجد و حسینیه ها در برپایی پرشور و مردمی مراسمات مذهبی دراین شهرستان قدردانی کرد .

امام جمعه سراب در پایان سخنان خود از مسوولین خواست تا با وحدت و همدلی نسبت به فروش محصولات کشاورزی منطقه اقدام جدی کرده و مانع از متضرع شدن کشاورزان شوند.


نوشته شده در   جمعه 12 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode