ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 آذر 1395     |     کد : 108851

امام جمعه عجبشیر: نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیج راه تعالی و پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان بر ضرورت استفاده دولت از ظرفیت های بسیج تاکید کرد و افزود: دولت از تفکر، توان و فرهنگ بسیج استفاده کند.

حجت‌الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان بر ضرورت استفاده دولت از ظرفیت های بسیج تاکید کرد و افزود: دولت از تفکر، توان و فرهنگ بسیج استفاده کند.
وی یکی از شروط انقلابی بودن را داشتن روحیه بسیجی اعلام کرد و گفت: مسئولان از عافیت ظلبی پرهیز کنند تا کشور به پیشرفت روزافزون برسد.
وی با تاکید بر اینکه دولت باید از ظرفیت بسیج در اقتصاد مقاومتی استفاده کند، ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای عظیم و کارآمد است و فرهنگ بسیجی است که می تواند حرکت این کشور را به سمت توسعه و پیشرفت تضمین کند.
حجت السلام شربیانی با اشاره به فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان گفت: ثمره تشکل این نهاد مرمی در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان روشن و آشکار است.
وی با تاکید بر اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج برای همه مردم ماندگار است، ادامه داد: اگر بسیج شکل نمی‌گرفت، مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار کشور بود زیرا بسیج در تمامی مشکلات نقش‌‌آفرینی داشته است.
وی راهپیمایی اربعین حسینی را مانور عظیم شیعیان دانست و تصریح کرد: رسانه‌های غربی به دلیل بعد سیاسی که راهپیمایی اربعین حسینی داشت، هیچ اشاره‌ای به آن نکردند.
وی با بیان اینکه بیش از 20 میلیون زائر در بزرگترین تجمع انسانی در کربلا حضور پیدا کردند، گفت: تجمعی شکل گرفت که تبلور گفتمان تشیع و قدرت اسلام در نظام بین‌المللی کنونی است.
امام جمعه عجب شیر در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مهم رهبر انقلاب پیرامون نقض برجام توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: سخنان رهبری فصل‌الخطاب و اتمام حجت با مسؤولان است و اصرار بر ادامه مسیر توسط برخی از مسؤولان داستان غم‌انگیزی است.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله موسوی اردبیلی، وی را عالمی وارسته دانست که در طول انقلاب برای این نظام زحمات فراوانی کشیده است.
امام جمعه عجب شیر، افزود: این عالم برجسته یکی از چهره‌های درخشان حوزه‌های علمیه و از پیشکسوتان نهضت امام و یاران صدیق و باوفای امام و نظام جمهوری اسلامی بود و خدمات ارزنده‌ای در زمان ریاست دیوان عالی کشور به نظام و ملت انجام داد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 6 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode