ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 آذر 1395     |     کد : 108832

امام جمعه شهر مهربان: دولت و مجلس با غارتگران بیت‌المال به صورت جدی برخورد کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفین ...

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک پنجم آذرماه  روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه 1358 به تمام بسیجیان کشور  به‌ویژه بسیجیان تلاشگر منطقه مهربان و با قدردانی از زحمات فرماندهی حوزه مقاومت شهید محلاتی مهربان سرگرد پاسدار علی‌پور  اظهار داشت: در تمام مکتب‌ها، فکرها و ملت‌ها این فکر وجود دارد که چگونه مردم را پای کار بیاوریم تا مشکلات خودشان را حل کنند، چرا که دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند مشکلات را حل کنند و هر کجا ملت‌ها و دولت‌ها در کنار هم باشند مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به این که تشکیل بسیج از ابتکارات بی‌بدیل و تکرار نشدنی نیست، افزود: هیچ کس در طول تاریخ مثل حضرت امام خمینی (ره) نتوانسته است مردم را با دولت همراه سازد و بسیج بزرگ‌ترین شاهکار حضرت امام خمینی (ره) است که مردم را با انگیزه دینی و الهی توام با اخلاق پای کار بیاورد که 8 سال دفاع مقدس یک نمونه و الگو بود.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به این که در زمان قبل از انقلاب اسلامی ایران و دوران طاغوت و شاهنشاهی، ایران قدرت تولید کوچک‌ترین ابزار آلات نظامی را نداشت و در حد صفر بود، اظهار داشت: هم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و داشتن تفکر و روحیه بسیجی در آحاد مختلف مردم، کار به جایی رسیده است که استکبار جهانی با آن همه ادعا از ایران اسلامی درخواست توقف تولید موشک را دارد.

مرسلی با اشاره به این که کشورمان در شرایط فعلی بیش از هر زمان به بسیج و تفکر بسیجی نیاز دارد، گفت: حرکت برای جهاد اقتصادی نیاز اصلی و ضروری کشور است و استفاده از تولیدات داخلی باید در اولویت باشد ضمن آنکه انتظار می‌رود دولت زیرساخت‌های لازم در خصوص تحقق جهاد اقتصادی را بیش از پیش فراهم سازد.

امام جمعه شهر مهربان با تاکید بر این نکته که عزت و اقتدار یک کشور در گرو داشتن فرهنگ غنی آن کشور است، اظهار داشت: ساده زیستی، وظیفه شناسی، عدالت، صداقت، تقوا، قانونمداری، توجه به حجاب و عفاف و  امانتداری در کنار صیانت از بیت‌المال از موارد نشان دهنده فرهنگ غنی کشور است.

خطیب جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم به مانور بیش از 20 میلیونی اربعین حسینی اشاره  و تصریح کرد: این حماسه بزرگ مقدمه‌ای برای جهانی شدن جبهه مقاومت و فرهنگ حسینی است و باید از این موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

مرسلی در ادامه خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره و با گرامیداشت 7 آذر آغاز هفته وقف، روز نیروی دریایی را نیز به تمام زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

امام جمعه شهر مهربان با گرامیداشت 10 روز سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس را گرامیداشت و اظهار امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهید بزرگوار را الگوی عملی خود در مسئولیت خطیر نمایندگی قرار دهند و نمایندگان توجه داشته باشند که عظمت هر ملت همان عظمت مجلس و عظمت مجلس همان عظمت ملت است و  مجلس و نمایندگان آن باید همواره به یاد داشته باشند تا با صرف‌نظر از تعلقات حزبی برای منافع ملی و مصالح وطنی کشور خود حرکت کنند.

خطیب جمعه مهربان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که با تصویب قوانین مناسب و کارشناسی شده با غارتگران بیت‌المال به صورت جدی برخورد کنند و دوم این که در بررسی و حل مشکلات مناطق در فرصتی که در اختیار دارند اهتمام داشته باشند.

امام جمعه شهر مهربان در پایان خطبه دوم نماز جمعه این هفته مهربان کنایه‌ای نیز به نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی از بابت عدم حضورش در منطقه مهربان با وجود درخواست از ایشان در خطبه‌های نماز جمعه هفته‌های گذشته برای حضور در منطقه مهربان حداقل یک روز در هر ماه زد و اظهار داشت: بنده از شهرستان‌های همجوار خود سراغ دارم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شهرها و بخش‌های خود برای حل مشکلات مردم دیدارهایی دارند و از نزدیک مشکلات را بررسی و حل می‌کنند و یا راه حل را به آنها نشان می‌دهند.


نوشته شده در   جمعه 5 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode