ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 آبان 1389     |     کد : 10828

امام جمعه هريس: سفر رهبري به قم نمايش اقتدار ولايت در برابر چشم دشمنان بود

امام جمعه شهرستان هريس با بيان اينكه سفر مقام معظم رهبري به قم فتنه‌هاي اخير را خنثي كرده است، گفت: سفر رهبري به قم نمايش اقتدار ولايت در برابر چشم دشمنان بود.

امام جمعه شهرستان هريس با بيان اينكه سفر مقام معظم رهبري به قم فتنه‌هاي اخير را خنثي كرده است، گفت: سفر رهبري به قم نمايش اقتدار ولايت در برابر چشم دشمنان بود.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه هريس اظهار داشت: استقبال بي سابقه، بي‌نظير و كم نظير مردم قم از رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌ها و ترفندهاي شوم دشمنان را نقش بر آب كرده است.
خطيب جمعه هريس با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم داشتن بصيرت، اظهار داشت: بصيرت به معني شناخت و حمايت به موقع از حق است.
وي ادامه داد: عبور نظام و ملت بزرگوار از گردنه‌ فتنه‌هاي پسين و پيشين شرط لازمي چون بصيرت را مي‌طلبد كه مقام معظم رهبري با تاكيد بر اين مهم با بيان مصاديق در انتخابات عظيم سال گذشته و فتنه 88 به بصيرت افزايي آحاد افراد جامعه پرداختند.
احمدي با اشاره به اينكه توجه به مسائل حوزه يكي ديگر از بركات سفر رهبري به شهر قم بوده است، تصريح كرد: معظم له همگان را در تمام جايگاه‌ها به رعايت اخلاق توصيه كردند كه بايد به اين نكته توجه بيشتري داشت.
وي خاطر نشان كرد: مسئله مهم ديگر در خصوص حوزه سازماندهي و تنظيم صحيح روند تكاملي آن متناسب با نقش و مسئوليت آن نسبت به اسلام، مسلمانان و انقلاب اسلامي است كه اين امر نيز به طور قطع از سفر معظم له تاثيرپذير خواهد بود.
امام جمعه هريس تصريح كرد: مهم‌ترين نكته در سفر مقام عظماي ولايت حضور فكري و هدايتي سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم، هم‌افزايي مرجعيت و رهبري بود.
وي با اشاره به توصيه‌هاي دلسوزانه و حكيمانه رهبري به علما و روحانيون، بيان داشت: بايد همه ما قدر نعمت رهبر معظم انقلاب را بدانيم.

* 13 آبان شكست هيمنه امپرياليسم آمريكا بود
خطيب جمعه هريس در ادامه سخنان خود 13آبان ‌را يادآور خاطرات فراموش‌نشدني در تاريخ معاصر انقلاب اسلامي دانست كه بسترساز رويدادهاي مهمي در بيداري ملت ايران‌، تداوم نهضت و شكست هيمنه امپرياليسم آمريكا بود.
وي همچنين با اشاره به تلاش شيطان بزرگ براي انحراف مسير انقلاب اسلامي ‌با ايجاد مانع و جريانات انحرافي سياسي، فتح لانه جاسوسي شيطان بزرگ به دست دانشجويان پيروي خط امام‌ كه به نوعي به تعبير امام (ره) انقلاب دوم ناميده شد‌ را سبب ناكامي آمريكا در رسيدن به اهداف پليد خويش دانست.
امام جمعه شهرستان هريس تثبيت خط امام به عنوان خط سازش‌ناپذير با غرب، ضربه مهلك به ضد انقلاب، شكست ابهت كذايي غرب و افشاي‌ هزاران برگ اسناد لانه جاسوسي را از مهم‌ترين دستاوردهاي تسخير لانه جاسوسي آمريكا دانست و اظهار داشت: كمال و رشد انقلاب و خاموشي مهم‌ترين پايگاه جاسوسي دشمن عليه كشور و ملت رشيد ايران، مطرح شدن ايران به عنوان الگوي عملي در مبارزه با غرب براي ملت‌ها و برهم خوردن شبكه ارتباطي و جاسوسي در داخل از ديگر دستاوردهاي مهم تسخير لانه جاسوسي آمريكا است.
خطيب جمعه هريس با گراميداشت 10 آبان سالروز شهادت آيت‌الله قاضي طباطبايي نخستين شهيد محراب تصريح كرد: آيت‌الله قاضي طباطبايي از كساني بود كه چون قهرماني بزرگ به نگهباني از انقلاب اسلامي در منطقه آذربايجان برخاست و ايشان محور مبارزات مردم آذربايجان بودند،‌ با تمام وجود از انقلاب اسلامي و حضرت امام (ره) دفاع مي‌كردند و به معني واقعي كلمه فقيه ‌ظلم‌ستيز بودند‌.


نوشته شده در   جمعه 7 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode