ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 مهر 1395     |     کد : 107525

امام جمعه عجبشیر: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: واقعه عظیم عاشورا شهادت امام حسین (ع) را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: واقعه عظیم عاشورا شهادت امام حسین (ع) را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.
وی با تاکید بر هوشیاری عزاداران حسینی نسبت به توطئه های دشمنان اسلام گفت: عاشورای حسینی فرهنگ اسلامی را در جهان گسترد و سال هاست که دشمنان اسلام از ترس موقعیت و جایگاه خود درصدد هستند به هر نحو ممکن جایگاه عزاداری های امام حسین (ع) را متزلزل کنند.
وی افزود: امروز باید با صیانت از مجالس عزاداری حسینی در برابر دسیسه های دشمنان از ورود خرافه ها و بدعت ها، جلوگیری و مجالس عزاداری با معرفت الهی و معرفت دینی و اسلامی برگزار شود.
امام جمعه عجب شیر بیان کرد: یکی از ابزارهای دشمن برای رسیدن به این هدف شوم، ورود خرافه و گسترش برخی از عزاداری ها از جمله قمه زنی، تیغ و چوب های برنده برای ضربه زدن به بدن است.
وی گفت: رهبران یهودی و صهیونیست ها که در پی گسترش اسلام موقعیت خود را در خطر می بینند، برای از بین بردن جایگاه اسلام قمه و شمشیرزنی بر پیشانی را به طرز ماهرانه و با سوء استفاده از عشق پاک مسلمانان به امام حسین (ع) رواج داده اند.
وی قمه زنی را توطئه استعمار انگلیس و جلوه ای از نفوذ در کشورهای عراق و ایران خواند و گفت: هدف اصلی از این توطئه این است که نشان دهند مسلمانان به صورت وحشیانه در خیابان ها ظاهر می شوند و احتیاج به قیمی دارند که آنان را از جهل و توحش موجود برهاند.
وی افزود: دشمنان عکس و تصاویر دسته های عزاداری را که در روز عاشورا با زنجیر تیغ دار به پشت و با شمشیر و قمه بر سر می زدند را در تمامی رسانه های ارتباط جمعی منتشر می کنند.
امام جمعه عجب شیر گفت: دشمن به وسیله حرکات شیعیان انگلیسی و واردات آهنگ ها به نوحه ها تلاش می کنند تا عزاداری ها را با نوای موسیقی غیرمجاز تخریب کنند.
وی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت خواست تا با حفظ هوشیاری، فرصت سوء استفاده دشمنان اسلام در ضربه زدن به ارزش های اسلامی را سلب کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور منسجم هیات های مذهبی این شهرستان در روز عاشورا ندای لبیک یا حسین را به گوش جهانیان خواهد رساند، گفت: در این تجمع بزرگ به دنیا ثابت خواهیم کرد که ما از اهداف انقلاب اسلامی که همان ادامه راه سالار شهیدان است، یک قدم هم عقب نشینی نکرده ایم و نخواهیم کرد.
حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه قوه قضائیه باید با عاملان و متخلفانی که حقوق های نجومی از بیت المال را دریافت کرده اند، برخورد قاطعانه و قانونی کند، افزود: فیش های نجومی باید توسط دستگاه های قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و این افراد در هر پست و مقامی که هستند اخراج و از فعالیت مجدد آنان در پست های حساس جلوگیری شود.
امام جمعه شهرستان عجب شیر افزود: ملت ایران پس از گذشت چندین ماه هنوزچشم انتظار برخورد قاطع قوه قضائیه و قوه مقننه با دریافت کنندگان حقوق های نجومی در کشور هستند.
وی به اطلاعیه دیوان محاسبات در خصوص خیانت حقوق بگیران نجومی اشاره و اظهار کرد: این عمل، خیانت به ملت و بیت المال و به وثوق مردمی است و خائن، لیاقت ماندن در هیچ مسئولیتی را ندارد و اینها باید هرچه سریعتر توسط دولت عزل و مبالغ مأخوذه به بیت المال برگردانده شود.
شهرستان عجبشیر با 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 16 مهر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode