ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395     |     کد : 106826

امام جمعه موقت مراغه: نیروهای مسلح توانمندتر از همیشه از مرزهای میهن اسلامی حراست می کنند

امام جمعه موقت مراغه به بصیرت نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: این نیروهای ایثارگر، توانمندتر از همیشه در برابر توطئه های دشمنان از مرزهای میهن اسلامی حراست می کنند.

امام جمعه موقت مراغه به بصیرت نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: این نیروهای ایثارگر، توانمندتر از همیشه در برابر توطئه های دشمنان از مرزهای میهن اسلامی حراست می کنند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان افزود: هوشیاری مردم ولایتمدار و رهبری های هوشمندانه امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست نقشه ها و تحلیل های نظام استکبار شد و این هوشیاری و و رهبری همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: آمریکا و غرب در طول هشت سال دفاع مقدس با فریب صدام، عامل اصلی تجاوز رژیم بعثی به ایران بودند اما خواب بیهوده پیروزی و تسلط بر میهن اسلامی را به گور بردند.
خطیب جمعه مراغه گفت: 36 سال پیش دشمن با نقاب صدام درصدد ضربه زدن به ارزش ها و انقلاب اسلامی بود و امروز نیز با نقاب داعش و تروریست های تکفیری و وهابی به میدان آمده است.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: توطئه های تکفیری ها با مجاهدت های رزمندگان و جوانان این مرز و بوم در حال شکست بوده و تفکر وهابیگری آنان در حال از بین رفتن است.
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع دست اندرکاران سرشماری نفوس کشور گفت: همکاری با آمار گیران و ارائه اطلاعات صحیح در زمینه های مختلف می تواند در برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: وجود آمار غلط و نادرست موجب به وجود آمدن طرح ها و سیاست های اشتباه و بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور می شود.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: آئین های گرامیداشت این دهه به ویژه عید غدیرخم باید با حضور گسترده و اجرای طرح های خیریه برگزار شود.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 26 شهريور 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode