ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395     |     کد : 106629

امام جمعه بناب: امروز دنیای اسلام در آتش آل‌سعود می‌سوزد

حجت الاسلام مصطفی‌باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در دهه اول ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: جهان اسلام آماده برگزاری مراسم عظیم حج هستند و رهبر فرزانه انقلاب و رهبر مسلمانان روی زمین مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسائل و مشکلات دنیای اسلام و مسلمانان را در پیام بسیار مهمی بازگو کردند و پیام قاطع رهبر فرزانه انقلاب بیانگر نگاه جامع و توجه عمیق رهبری به مسائل جهان اسلام بود.

حجت الاسلام مصطفی‌باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در دهه اول ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: جهان اسلام آماده برگزاری مراسم عظیم حج هستند و رهبر فرزانه انقلاب و رهبر مسلمانان روی زمین مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسائل و مشکلات دنیای اسلام و مسلمانان را در پیام بسیار مهمی بازگو کردند و پیام قاطع رهبر فرزانه انقلاب بیانگر نگاه جامع و توجه عمیق رهبری به مسائل جهان اسلام بود.

وی افزود: اجتماع عظیم حج و اعمال مناسک حج فرصت طلایی است برای طرح مشکلات مسلمانان و این اجتماع عظیم می‌تواند دستاوردهای بسیار عظیم و ارزشمندی را نصیب مسلمانان کند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: انتظار این است که دولت عربستان که خود را خادم حرمین نامگذاری کرده، به عنوان میزبان حجاج بیت‌الله الحرام با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با گره‌گشایی و زمینه‌سازی‌های لازم طوری قدم بردارد که مسلمانان دردهای خود را در این کنگره عظیم مطرح و بازگو کنند و در مقابل این قدرت‌های شیطانی بایستند.

باقری‌بنابی افزود: نه تنها چنین چیزی موجود نیست، بلکه امروز بیشترین مصائب و بدبختی‌های دنیای اسلام ناشی از عملکرد سراسر خیانت بار همه کلیدداران خائن حرمین شریفین است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز دنیای اسلام در آتش آل‌سعود می‌سوزد و جهنمی که هر روز شعله‌ورتر می‌شود و درآمدهای میلیاردی از سفر حج عمره و تمتع مسلمانان سراسر جهان صرف خصومت و دشمنی و رو در رویی با کشورهای اسلامی می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: باید خون گریه کرد و هر روز باید عزا و ماتم گرفت، این چه خباثتی است که رژیم آل‌سعود بر سر مسلمانان می‌آورد.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: امروز قتل عام و کشتارهایی که در عراق، سوریه، یمن، بحرین و سایر کشورهای مسلمان دنیا صورت می‌گیرد، آل‌سعود مستقیم یا غیرمستقیم در این کشتارها نقش دارند و به وضوح حامیان و متحدانش از جمله آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از اقدام آنها حمایت می‌کنند و مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر تنها نظاره‌گر این واقعیت‌های علنی هستند و همچنان در سکوت مطلق به سر می برند و تمام سکوت معنادار آنها زمینه ساز استمرار این فجایع است.

وی با تأکید بر ضرورت بیداری مسلمانان دنیا در قبال اعمال و رفتار آل‌سعود گفت: بیش از یک و نیم سال است آل‌سعود جنگ ویرانگری راه انداخته و مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد و تمام بیمارستان‌ها، مدارس و زیرساخت‌های عمومی آنها را مورد حمله قرار داده است و عملکرد نفرت آمیز خائنان حرم باعث شده ‌مسلمانان برخی کشورها از انجام اعمال حج محروم شوند.

امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به بی‌کفایتی حکام آل سعود در اداره حرمین شریفین بیان کرد: حرمین شریفین باید به دست مسلمانان دنیا اداره شوند، زیرا فجایعی که سال گذشته در سقوط جرثقیل و فاجعه عظیم منا بوجود آمد باعث شد مسلمانان زیادی به شهادت برسند.

باقری‌بنابی یادآور شد: از سطر سطر پیام رهبر حکیم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام قهر خداوند به چشم می خورد و طولی نخواهد کشید که آل سعود گرفتار غضب‌الهی خواهند شد.

وی در عین حال تصریح کرد: در این پیام الهی تشبیه آل سعود به شیاطین خرد و کوچک برازنده‌ترین تشبیه برای آل‌سعود خبیث و خائنان حرم بود و گویاترین لقب برای خائنان حرم است.

خطیب جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت به ساحت مقدس امام عصر(عج) با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس از مردم خواست با شرکت در جشن عاطفه های کمیته امداد امام خمینی(ره) به کمک نیازمندان بشتابند.

این گزارش حاکی است، همزمان با مردم سراسر کشور میهن اسلامی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه مردم شهرستان بناب نیز با شرکت در راهپیمایی باشکوه با محکوم کردن جنایت های خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه ضمن پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و همچنین رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین«آیت الله شیخ عیسی قاسم» یاد شهدای منا را گرامی داشتند.

مردم مؤمن و انقلابی بناب در این راهپیمایی اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیرانسانی و ضد حقوق بشری اعلام نموده و شعار«مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل خلیفه و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.


نوشته شده در   جمعه 19 شهريور 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode