ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395     |     کد : 106625

امام جمعه عجب شیر: فاجعه منا بیانگر بی کفایتی، بی مسئولیتی و ناتوانی حکام آل سعود است

امام جمعه عجب شیر گفت: فاجعه منا بیانگر بی کفایتی، بی مسئولیتی و ناتوانی حکام ظالم آل سعود است و مسلمانان جهان باید برای نجات حج و حرمین شریفین چاره اندیشی کنند.

امام جمعه عجب شیر گفت: فاجعه منا بیانگر بی کفایتی، بی مسئولیتی و ناتوانی حکام ظالم آل سعود است و مسلمانان جهان باید برای نجات حج و حرمین شریفین چاره اندیشی کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آل سعود بدتر از صهیونیسم و نوکر آمریکا و اسرائیل است زیرا این رژیم غیر مسلمانان و وهابی حامی تروریسم از جمله داعش است.
وی تأکید کرد: کسانی که با حمایت از این رژیم و فروش صلاح به این کشور در تمام جنایات این رژیم در یمن و سوریه و یا دیگر کشورها شریک هستند، باید پاسخگو باشند.
وی به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت‏ الله الحرام و مسلمانان سراسر عالم اشاره کرد و گفت: پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‏ الله الحرام، پیامی حکیمانه، راهنمایی‏ کننده و در عین حال پر سوز بود.
امام جمعه عجب شیر اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام بر جنبه‏ های مختلفی از جنایات سعودی‏ ها در عربستان تأکید کردند و امت اسلامی را به برداشتن گام های اساسی در مقابله با این جنایات و پیدا کردن راهی برای آزادی حرمین شریفین از دست این طاغوت‏ ها فرا خواندند.
وی ادامه داد: معظم له با اشاره به حوادث تلخ فاجعه منا، خطاب به دولت ها و ملت های اسلامی تأکید کردند که جهان اسلام اعم از دولت ها و ملت های مسلمان باید حاکمان سعودی را به ‏درستی بشناسند و به ‏خاطر جنایاتی که در گستره‏ جهان اسلام به ‏بار آورده‏ اند، گریبان آنها را رها نکنند.
به گزارش ایرنا همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی اعتراضی مردم عجب شیر در محکومیت جنایات آل‎سعود و آل‎خلیفه با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد.
در این مراسم راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات آل سعود و ایادی استکبار با مشت‎های گره کرده نشان دادند.
شهرستان عجبشیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 19 شهريور 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode