ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 آبان 1389     |     کد : 10612

5 عكاس برتر حيات وحش 2010

صحنه‌اي ديدني و تا اندازه‌اي غم‌انگيز از شكار يك غزال كوچك توسط دو يوزپلنگ (چيتا) در پارك كگالاگادي در آفريقاي جنوبي . عكاس بريجنا بارنارد.

صحنه‌اي ديدني و تا اندازه‌اي غم‌انگيز از شكار يك غزال كوچك توسط دو يوزپلنگ (چيتا) در پارك كگالاگادي در آفريقاي جنوبي . عكاس بريجنا بارنارد.
تصوير فعاليت مورچه‌ها در هنگام شب در كاستاريكا كه بنس ميت عكاس آن برنده جايزه سال 2010 بهترين عكاس حيات وحش شد.
تصوير گروهي پليكان گونه دالماسيان در شمال يونان. عكاس ياري پلتوماكي.
اريك گرونينگساتر همراه با اعضاي انستيتوي نروژي خود در ناحيه اسوارلبارد در نروژ بود وقتي كه يك خرس قطبي به آنها نزديك شد. اريك مي‌گويد: دوربينم را فدا كردم و از داخل قايق به كمك ريموت كنترل توانستم اين عكس را بگيرم. او افزود: خرس قطبي چند بار دوربين را بو كرد، به اين ور و آن ور انداخت و سپس دوربين را به داخل انبوه برف پرتاب كرد.
تصوير ديدني آرواره‌هاي يك كايمن، گونه‌اي كروكوديل آمريكاي جنوبي در منطقه پانتانال در برزيل كه توسط ماهي‌هاي خونخوار پيرانا احاطه شده است.
تصوير يك تارسيه گونه‌اي ميمون كوچك با چشمان بسيار درشت در جزيره بورنئو كه نسل آن در معرض خطر انقراض است. عكاس تيم لامان از آمريكا.
يك كرگدن سياه جنگلي در نزديكي درياچه ناكورو در كنيا كه به شدت در معرض تهديد انقراض نسل قرار دارد. عكاس گريگ دو توا از آفريقاي جنوبي.
چند آلباتروس بال سياه در آبهاي جنوب اقيانوس آرام بر سر يك ماهي جدال مي‌كنند. به دليل كاهش ماهي در زيستگاههاي اين گونه مرغ دريايي تاكنون از 22 گونه آلباتروس 18 گونه منقرض شده و برآورد مي‌شود كه هر سال بيش از صد هزار آلباتروس كشته مي‌شوند. عكاس توماژ راژينسكي از لهستان.
سگهاي وحشي آفريقايي از گونه‌هايي هستند كه تنها در مناطقي از قاره سياه زندگي كرده و به صورت گروهي شكار و زندگي مي‌كنند. تصوير يك سگ ماده در نزديكي لانه‌اش كه مراقب توله‌هاست در پارك وحش ونسيا لينپوپو در آفريقاي جنوبي. براساس آخرين برآوردها تنها 5 هزار قلاده از اين گونه سگ باقي مانده است. عكاس نيل آلبريج از آفريقاي جنوبي.
تصوير ديدني يك وال گونه اسپيرم كه به دليل سر بسيار بزرگ و مكعب شكلش كاملا از ساير وال‌ها تشخيص داده مي‌شود. سر بزرگ اين وال يك سوم از طول بدنش را تشكيل داده و اكنون به دليل شكار بي‌رويه نسل آن به شدت در معرض خطر است. عكاس توني وو از آمريكا.
تصوير يك ببر بنگال در بيشه‌زاري در پارك ملي راتهامبور. انواع گونه‌هاي ببر در فهرست قرمز انقراض قرار دارند. عكاس اندي روس از بريتانيا.


نوشته شده در   شنبه 1 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode