ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مرداد 1395     |     کد : 105766

رهبر معظم انقلاب در ديدار وزير و مديران وزارت اطلاعات: تضعيف ايمان مردم و مسئولان خيانت است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبرمعظم انقلاب اسلامي‌بعدازظهرديروزدرديدار وزير، معاونان و مديران وزارت اطلاعات، اين وزارتخانه را «سنگري بسيار مهم و حساس» و «چشم بينا و بيدارنظام اسلامي» خواندند و تأکيد کردند: وزارت اطلاعات، پوسته‌ سخت نظام است و به‌هيچ‌وجه نبايد آسيب‌پذيرشود.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبرمعظم انقلاب اسلامي‌بعدازظهرديروزدرديدار وزير، معاونان و مديران وزارت اطلاعات، اين وزارتخانه را «سنگري بسيار مهم و حساس» و «چشم بينا و بيدارنظام اسلامي» خواندند و تأکيد کردند: وزارت اطلاعات، پوسته‌ سخت نظام است و به‌هيچ‌وجه نبايد آسيب‌پذيرشود.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تشکراززحمات مؤمنانه و شبانه‌روزي بخش‌هاي مختلف وزارت اطلاعات، پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي‌را درگرو حفظ ايمان دانستند وافزودند: ناکامي‌استکبارجهاني درمقابل نظام اسلامي‌با وجود انبوه توطئه‌ها و شگردهاي گوناگوني که از روز اول عليه انقلاب به کار گرفتند، جزبا پشتوانه‌ «ايمان» ممکن نبود.

رهبرانقلاب، هراقدامي‌درتضعيف ايمان مردم ومسئولان را «خيانت» خواندند و گفتند: آن نيروي دفاعي که کشور را درهمه‌ اين سال‌ها حفظ کرده، نيروي ايمان است و اگراين سلاح قوي و کارآمد تضعيف شود، آفات فراواني به‌دنبال خواهد داشت.

ايشان از همين زاويه، تقويت جنبه‌هاي معنوي و ايماني را دروزارت اطلاعات مورد تأکيد قراردادند و خاطرنشان کردند: وزارت اطلاعات، پوسته‌ سخت نظام است که به‌هيچ‌وجه نبايد آسيب‌پذيرشود، بنابراين تقويت عناصر مهمي‌همچون ايمان و معنويت دراين وزارتخانه بايد بيش ازهردستگاه ديگري مورد توجه قرارگيرد.

رهبرانقلاب با اشاره به ظرفيت غني وزارت اطلاعات دربرخورداري از نيروها و جوانان مؤمن و انقلابي تأکيد کردند: نسل جديد وزارت اطلاعات را همچون گذشته، ارزشي وانقلابي، رشد و ارتقا دهيد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، وزارت اطلاعات را چشم بينا و بيدارنظام اسلامي‌خواندند و افزودند: مباني و جهتگيري‌هاي انقلاب اسلامي‌بايد به‌طورکامل در وزارت اطلاعات حفظ شود.

ايشان، مباني انقلاب اسلامي‌را آثاروبيانات صريح امام خميني (رحمه‌الله) خواندند و تأکيد کردند: ايجاد خط فاصل با رأس جريان استکبار يعني آمريکا از مهمترين مباني قطعيِ امام بزرگوارما است و اين مساله جاي هيچ‌گونه مسامحه و سهل‌انگاري ندارد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان کردند: وزارت اطلاعات درهربخشي که مي‌تواند پايگاهي براي کمين دشمن و ضربه زدن به نظام اسلامي‌قراربگيرد، بايد حضورداشته باشد وآن بخش را حوزه‌ کاري خود بداند.

«نقش وزارت اطلاعات درتحقق اقتصاد مقاومتي» نکته‌ ديگري بود که رهبر انقلاب مورد تأکيد قراردادند وگفتند: علاج برون‌رفت ازمشکلات کشور، اقتصاد مقاومتي است که کارهايي هم دراين زمينه آغاز شده است اما بايد نتيجه‌ کارها درعمل ديده شود.

ايشان همچنين برنقش وزارت اطلاعات دربرخورد و پيشگيري ازمفاسد اقتصادي تأکيد کردند.

پيش از سخنان رهبرانقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علوي وزير اطلاعات گزارش جامعي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين وزارتخانه بيان کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode