ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 مرداد 1395     |     کد : 105228

دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران دراهر برگزار می شود

فرماندار شهرستان اهر از برگزاری دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان در اواخر مرداد ماه خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر از برگزاری دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان در اواخر مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد عابدی عصر شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر گفت: در کنار ارتباط هنرمندان با یکدیگر و آشنایی با فرهنگ های مناطق کشور، شناساندن پتانسیل های بالقوه شهرستان اهر در بخش های مختلف از اهداف برگزاری جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران است.

وی افزود: برای برگزاری دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران از لحاظ کمی و کیفی ادارات مختلف شهرستان اهر و مسئولان استانی نیز همکاری خواهند کرد که امیدواریم شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره راضی باشند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: در بازبینی آثار لازم است در کنار کمیت، کیفیت نیز در اولویت باشد تا آثار خوب و تأثیرگذاری در مدت برگزاری جشنواره اجرا شود.

عابدی گفت: علاوه بر برگزاری جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران، در طول سال نیز  برگزاری جشنواره های دیگر در بخش های مختلف از جمله ورنی، محصولات کشاورزی و غیره در شهرستان اهر از دیگر برنامه هاست.

156 اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران رسیده است

در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر نیز گفت: تاکنون 156 اثر به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران رسیده است.

مهدی زارعی افزود: بعد از بازبینی، آثار راه یافته به بخش مسابقه در مدت برگزاری جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

وی گفت: با توجه به اینکه از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره کشوری تئاتر کوتاه ارسباران آثار رسیده است، پیش بینی می شود بیش از 200 نفر از هنرمندان میهمان شهرستان اهر باشند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode