ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 تير 1395     |     کد : 104565

امام جمعه مراغه: روز قدس و آزادی فلسطین به آرمانی سیاسی و عبادی تبدیل شده است

امام جمعه مراغه گفت: روز قدس و آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی به آرمانی سیاسی و عبادی تبدیل شده و اکنون در حال رسیدن به نتیجه است.

امام جمعه مراغه گفت: روز قدس و آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی به آرمانی سیاسی و عبادی تبدیل شده و اکنون در حال رسیدن به نتیجه است.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نمار جمعه این هفته شهرستان مراغه، افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت های انگلستان و ایالات متحده آمریکا، با برنامه ای از پیش تعیین شده اقدام به اشغال کشور فلسطین کرد.
وی اظهار کرد: امام راحل با نام گذاری این روز به نام روز جهانی قدس و تاکید بر حضور تمامی امت مسلمان جهان برای حمایت از فلسطین اشغالی بدنبال تحقق آرمان سیاسی و عبادی آزادی قدس شریف بوده و این موضوع هر روز به حصول نتیجه نزدیک می شود.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون حمایت حامیان استکبار و استعمار خود تا کنون در این کشور دوام نمی آورد، یادآور شد: آنچه امروز مایه شرمساری و نگرانی امت اسلامی شده، حمایت برخی کشورهای اسلامی از جمله رژیم آل سعود، آردن و ترکیه از اشغال فلسطین است.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: امام راحل از ابتدای نام گذاری روز جهانی قدس بر وحدت و یکپارگی امت اسلامی تاکید داشتند و اکنون یکپارچگی این امت مهمترین نیاز برای آزادی فلسطین اشغالی است.
وی با تسلیت سالروز جان باختن 298 نفر از سرنشینان هواپیمای مسافری ایران در حمله ددمنشانه ناوگان آمریکا در سال 67، گفت: این اقدام توسط مدعیان دفاع از حقوق بشر رخ داد که بر وجود امنیت و لزوم رعایت آن تاکید می کنند.
آیت الله پورمحمدی، یادآوری کرد: در این روز خانواده هایی داغدار شدند که جانباختگان آنان جزو افراد غیر نظامی بوده و آمریکا با کشتار آنان همانند گذشته کینه خود نسبت به مردم مسلمان را نشان داد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 11 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode