ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 تير 1395     |     کد : 104556

مسئله قدس و مسئله فلسطین از مسائل ریشه ای و حیاتی اسلام هستند

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه مسئله قدس و مسئله فلسطین از ریشه ای ترین و حیاتی ترین مسائل اسلام هستند؛ گفت: مسئله قدس مسئله قومی، منطقه ای و نژادی نیست و مسئله فلسطین به حماس و غیرحماس محدودیت ندارد بلکه عمق فاجعه بسیار بسیار بیشتر از تفکرات عادی است که فکر می کنیم.

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه مسئله قدس و مسئله فلسطین از ریشه ای ترین و حیاتی ترین مسائل اسلام هستند؛ گفت: مسئله قدس مسئله قومی، منطقه ای و نژادی نیست و مسئله فلسطین به حماس و غیرحماس محدودیت ندارد بلکه عمق فاجعه بسیار بسیار بیشتر از تفکرات عادی است که فکر می کنیم.


حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی همزمان با روز جهانی قدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه یهود و رژیم غاصب اسرائیل برای همیشه منفور و ذلیل است؛ اظهار کرد: ولی به رغم تبلیغات های منفی علیه شیعه، اسلام و ولایت امروز اکثر ملت های جهان به سمت تشیع و ایران معطوف شده اند.
وی همچنین با اشاره به اینکه هرگونه سکوت و بی تفاوتی در قبال رژیم غاصب اسرائیل عواقب سختی را به دنبال دارد؛ افزود: دول عربی خود فروخته هستند و نشان داده اند که می توان آن ها را با چند دلار خریداری کرد و رأی آن ها را عوض کرد.
خطیب جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن اقدام شرم آور سازمان ملل در خصوص حذف نام آل سعود از لیست دول و کشورهای کودک کش تصریح کرد این ها وام دار هستند و جرأت ندارند و اکثر سران دولت های عربی جیره خوار و وابسته هستند و دولت های عربی نوعاً عیاش و معامله گرند و خواه بخواهیم و یا نخواهیم تمام هدف اصلی رژیم غاصب اسرائیل و در رأس آن استکبار جهانی ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل یک افعی خطرناک است که بر روی سینه پهناور مسلمانان لانه کرده است؛ گفت: شر این افعی باید کنده شده و از بین برود و هر گونه کوتاهی پشیمانی بزرگی را به دنبال دارد.
وی همچنین اظهار کرد: آن هایی که می گویند از فلسطین و از سوریه چه ربطی به ما دارد، آن ها کور هستند و اگر با حسن ظن به آن ها نگاه کنیم باید بگوییم که از الفبای سیاسی محروم هستند و باید این را بدانند که رژیم غاصب اسرائیل موجود خطرناکی برای مسلمانان منطقه بخصوص ایران است.
وی سپس با اذعان به اینکه لبنان، فلسطین، غزه، یمن، سوریه و عراق به عنوان جبهه های جنگ ما هستند؛ یادآور شد: چقدر باید از تدابیر مقام معظم رهبری، فرماندهان سپاه و سرداران بزرگ تقدیر و تشکر نمود؟! برای اینکه جبهه جنگ را به خارج از مرزهای این کشور کشاندند.
امام جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: امروز دفع از حرم های اهل بیت(ع) در واقع حمایت از انقلاب اسلامی است و وظیفه یکایک ماست که از این جبهه ها حمایت کنیم.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی چقدر باید غافل باشیم و اوضاع را درک و تفسیر نکنیم؟! لذا تا حد توان باید برای تقویت این جبهه ها کمک کرد، مثل شرایط زمان جنگ و این درحالی است که شرایط سخت تر از زمان جنگ است.
وی اظهار کرد: مشت های گره کرده و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سرنوشت ساز بوده و در واقع جمهوری اسلامی زنده این اجتماعات است.
خطیب جمعه بناب با تقدیر و تشکر از آحاد مختلف مردم روزه دار این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حرکت ها و ای تظاهرات ها قطعاً دشمن را زمین گیر کرده و مردم فلسطین، سوریه، عراق، یمن و بحرین رامصمم تر می کند.
بنابراین گزارش، مردم روزه دار شهرستان بناب از عموم گروه ها، اقشار، اصناف، دانشگاهیان، طلاب، روحانیون، نیروهای انتظامی و نظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همچون همطنان سایر نقاط کشورمان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با لبیک به ندای بنیان گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری با فریاد « الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگر بر آل سعود» همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
همچنین مردم روزه دار شهرستان بناب با سر دادن شعارهایی ضد استکبار جهانی از اعمال ننگین و ضد بشری رژیم غاصب اسرائیل در کشتن زنان و کودکان بی گناه و نیز دستگیری و شکنجه جوانان آزادی خواه فلسطین اعلام انزجار و بیزاری کرده و تأکید نمودند که تا آخرین نفس نخواهند گذاشت قدس شریف و فلسطین مظلوم و آرمان های والای مردم ستم دیده فلسطین به آسانی فراموش شوند.


نوشته شده در   جمعه 11 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode