ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 104352

امام جمعه عجب شیر: شهید بهشتی نقش بزرگی در تثبیت نظام و پیروزی انقلاب ایفا کرد

امام جمعه عجب شیر گفت: شهید بهشتی نقش بزرگی در شکل گیری، تثبیت نظام و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

امام جمعه عجب شیر گفت: شهید بهشتی نقش بزرگی در شکل گیری، تثبیت نظام و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هفته قوه قضائیه، افزود: این شهید والامقام پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در کنار حضرت امام خمینی‌(ره) نقش مهمی در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفا کرد.
وی، با بیان اینکه شهید بهشتی به همراه شهیدان رجایی و باهنر مسیر انقلاب را هموار کردند، یادآور شد: سبک زندگی، رفتار و منش این شهیدان باید الگوی مردم و مسئولان قرار گیرد.
خطیب جمعه عجب شیر، اظهارکرد: گرامیداشت یوم‌الله هفتم تیر علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 کبوتر خونین بال انقلاب اسلامی، معرفی ایران به عنوان بزرگ‌ترین قربانی تروریسم و افشای چهره کریه و مزدورانه منافقین و گروهک‌های وابسته به استکبار است.
حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: تلاش برای برقراری عدالت در جامعه و ایجاد امنیت به عنوان یک مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، با اشاره به ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، گفت: در این شب سرنوشت یک سال هر انسان از حوادث روزمره و حتی مرگ و زندگیش مقدر می شود.
امام جمعه عجب شیر، یادآور شد: با نازل شدن کلیات قرآن در شب قدر، این شب از هزار ماه افضل تر است و خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره ای نیز به نام آن نازل شده است.
حجت الاسلام شربیانی، با بیان اینکه باید در شب های قدر با زنده داری، راز و نیاز و مناجات با خدا، ارزش این شب ها را حفظ کنیم، اضافه کرد: شب قدر، شب نزول برکات، آمرزش گناهان و بخشش خداوند بوده و باید قدر آن را بدانیم.
وی، با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از طریق حاکمان ستمگر آن کشور، اظهار داشت: حکام بحرین گام دیگری به سوی سرنگونی نظام دیکتاتوری خود برداشتند و برکناری این مرجع تقلید نشانگر سیاست‌های غلط آمریکا است چراکه مردم بحرین در سال‌های گذشته مورد ظلم و ستم سران این دولت و آمریکا قرار گرفته اند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode