ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395     |     کد : 103823

ضرورت همراهی مردم و مسئولان برای احداث مصلی جدید اهر

امام جمعه شهرستان اهر گفت: همراهی مردم و مسئولان در جهت احداث مصلی جدید در شهرستان اهر لازم است.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: همراهی مردم و مسئولان در جهت احداث مصلی جدید در شهرستان اهر لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه در طول سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان حضور مردم در نمازجمعه گسترده است و به علت اینکه مصلی فعلی نمازجمعه جوابگوی حضور نمازگزاران در ماه رمضان نیست به ناچار در پارک شیخ شهاب الدین اهری نمازجمعه اقامه می شود.

وی، افزود: زمین مصلی جدید شهرستان اهر برای احداث آماده است که امیدواریم با خاکبرداری و اختصاص اعتبارات دولتی و به خصوص همراهی خیران شاهد تسریع در احداث این مصلی باشیم.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمنان و هشدارهای مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: دشمنان و در رأس آنها آمریکا و صهیونیست ها در ۸ سال دفاع مقدس نتوانستند در برابر مردم ایران کاری پیش ببرند، امروز با استفاده از فضاهای مجازی و اینترنت در فکر از بین بردن فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی و بی بند وبار کردن جوانان کشور هستند که باید در این زمینه مسئولان فرهنگی و به خصوص خانواده ها در فکر مقابله با این نفوذ خطرناک دشمنان و کنترل فرزندان باشند.

وی، گفت: اگر در کنار مسایل مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی و غیره از مقوله فرهنگ و حفظ هویت فرهنگی کشور غافل شویم و به سمت وسوی فرهنگ بیگانه میل کنیم، در آینده دچار آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری خواهیم شد.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به اینکه شهرستان اهر دارای پتاسیل بالقوه در بخش های کشاورزی و دامداری است گفت: متأسفانه در سال های گذشته در اثر حوادث طبیعی و در ماه های اخیر نیز در اثر بیماری تب برفکی کشاورزان و دامداران تحمل خسارت شده اند که باید مسئولان امر در جهت جبران این خسارت ها اقدام کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده، گفت: اگر در کنار تولید محصولات کشاورزی و دامی، صنایع جانبی نیز در شهرستان اهر ایجاد شود علاوه بر درآمدزایی و صادرات، زمینه اشتتغال بیکاران نیز فراهم خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 21 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode